«Evo bija teicami sagatavots, un es šajā aplī paveicu, ko spēju. Pateicoties aerodinamiskajam piespiedējspēkam, varēju braukt ar pilnu gāzi vietās, kur man tas līdz šim likās neiedomājami. Nordšleifi zinu pietiekami labi, taču šodien to iepazinu no jauna,» tā pēc rekordātrā apļa veikšanas izteicās Bernhards.
Porsche 919 Hybrid Evo ir veidots, par bāzi ņemot 2015., 2016. un 2017. gada Lemānas sacensībās, kā arī pasaules izturības sacensību čempionātā uzvarējušo 919 Hybrid. Tam gan tika veikta virkne izmaiņu, kā rezultātā sporta automobilim uzstādītais hibrīddzinējs attīsta 1160 ZS, svars ir tikai 849 kilogrami, bet izmaiņas aerodinamikā palielina piespiedējspēku par 50%. Maksimālais ātrums, ko Bernhardam izdevās attīstīt vienā no pēdējām Nordšleifes taisnēm, ir 369,4 kilometri stundā.
Porsche 919 Hybrid Evo aizvien ir apgādāts ar 2 litru V4 turbo motoru, ko papildina elektromotors uz priekšējās ass. Taču noņemtais E20 degvielas pievades ierobežojums, kā arī cita dzinēja vadības bloka programmatūra jaudu pacēla no iepriekšējiem 500 ZS līdz 720 ZS. Tā kā pilna enerģijas rekuperācijas jauda šajā braucienā nebija nepieciešama, arī elektromotora atdevi bija iespējams palielināt, un tagad tā ir 440 ZS līdzšinējo 400 vietā.
Automobilim ir cits priekšējais spoilers un antispārns aizmugurē, kas papildināti ar hidraulisku DRS sistēmu gaisa pretestības mazināšanai. Salīdzinot ar standarta modeli, 919 Hybrid Evo ir par 42,8 cm garāks, bet tai pašā laikā par 39 kg vieglāks. Svara samazinājums panākts, no mašīnas izņemot gaisa kondicionētāju, noņemot logu tīrītāju, vairākus sensorus, apgaismes sistēmu, kā arī pneimatisko domkratu. Tā kā automobiļa aerodinamika ir labāka nekā Formula 1 bolīdiem, Michelin nācās izstrādāt jauna gumijas maisījuma riepas.