/nginx/o/2018/07/04/7973535t1h4746.jpg)
Latviešu inženiera Andra Dambja kontā jau ir Dakāras rallijreida iekarošana ar elektromobili un uzvara Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās absolūtajā vērtējumā ar 1 megavatu spēcīgu elektroauto.
Latviešu inženiera Andra Dambja kontā jau ir Dakāras rallijreida iekarošana ar elektromobili un uzvara Paikspīkas kalnā braukšanas sacensībās absolūtajā vērtējumā ar 1 megavatu spēcīgu elektroauto.
Laiku pēc šā panākuma, kurš tika gūts pagājušā gada vasarā, inženieris un viņa komanda nav tērējuši velti un savās darbnīcās ir uzbūvējuši dragreisa auto ar elektropiedziņu - Electric Fox -, kurš nupat ir uzstādījis Eiropas rekordu ceturtdaļjūdzes distancē - 7,631 sekunde. Tas nozīmē, ka finiša līnijas šķērsošanas brīdī dragsters traucies ar nedaudz vairāk kā 273 km/h ātrumu.
Tas gan nav viss, jo informācija Electric Fox Facebook vietnē liecina, ka Dambja komandas un pilota Māra Ozoliņa mērķis ir vēl ambiciozāks - pārspēt pašreizējo elektroauto dragreisa rekordu, līdz kam pietrūkstot 0,4 sekundes, un attīstīt 200 jūdzes jeb 320 kilometrus stundā.