Audi zīmolam šī sezona būs pēdējā FIA WEC (FIA World Endurance Championship) izturības sacensībās, tai skaitā Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā Audi jaunajā sezonā koncentrēsies uz elektrisko Formula E seriālu.
Audi pamet Lemānu un pievēršas Formula E
Šāds lēmums ir saistīts ar Audi ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. «Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā - mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne,» stāsta Audi valdes priekšsēdētājs Rūperts Štadlers.
Formula E ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes, kas ļoti labi iederas Audi stratēģijā, kas paredz no 2018.gada katru gadu tirgū laist vismaz vienu jaunu elektroauto. Iesaiste Formula E seriālā zīmolam sāksies jau 2017. gadā, tāpēc jau šogad Audi sāka ciešāku sadarbību ar Team ABT Schaeffler Audi Sport komandu.
Tai pašā laikā Audi arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs. DTM seriāls zīmolam ir nesis vairākas uzvaras – šī gada oktobrī Audi vinnēja ražotāju un komandas klasifikācijā, bet par pēdējo čempionu pie Audi stūres 2013.gadā kļuva Maiks Rokenfellers. Arī viens no titulētākajiem Audi Sport braucējiem Matiass Ekstroms, kurš septembrī viesojās Rīgā, ir divkārtējais DTM čempions.
Jāatzīmē, ka
par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) Audi vēl galīgo lēmumu nav pieņēmuši.
Jau ziņots, ka Matiass Ekstroms ar Audi S1 EKS RX quattro šī gada World RX sezonā jau ir līderos ar lielu punktu pārākumu un viņu vairs nav iespējams panākt čempionāta pēdējā posmā Argentīnā.
Atteikšanās no FIA WEC pieliek punktu ļoti sekmīgai zīmola karjerai konkrētajā motorsporta jomā. 18 gadu laikā Audi zīmols kopumā ir piedalījies 185 izturības sacensībās. No tām 80 sāktas no pole-position, bet uzvara izcīnīta 106 reizes. Tāpat būtiski, ka Audi 13 reizes uzvarējuši arī Le Mans 24 stundu izturības sacensībās. Šeit Audi guva pirmo uzvaru ar TFSI dzinēju (2001), pirmo sasniegumu ar TDI dzinēju (2006), un arī pirmo sporta mašīnu triumfu ar hibrīdpiedziņu (2012). Pēdējos divus gadus četru gredzenu zīmols atzina citas Volkswagen grupā ietilpstošas kompānijas, Porsche pārākumu.