Interesanti fakti par Dakaras ralliju:
• Sākot no paša pirmā rallija, finišu veiksmīgi sasnieguši vairāk nekā 13 000 dalībnieku.
• Līdz 2009. gadam sacīkstes noslēdzās vai sākās Senegālas galvaspilsētā Dakarā. Kopš 2009. gada rallijreids norisinās Dienvidamerikā.
• Neskatoties uz ievērojamo dalības maksu, katru gadu uz Dakaras rallija starta iziet vismaz 400 transportlīdzekļi.
• Sacīkstes dalībnieki ik dienas patērē 1,5 tonnas ēdiena, līdz 12 000 litru ūdens un 15 000 litru degvielas.
• Uzvarētāji nesaņem nekādas balvas, tikai beduīna statueti. Prēmijas piešķir komandu sponsori.
• Viens no nepatīkamākajiem šķēršļiem ir «feš-feš», kas ir smalkas un ļoti biezas smiltis, kurās transportlīdzekļi bieži vien «norokas».
• 1982. gadā Lielbritānijas premjerministres Mārgaritas Tečeres dēls Marks Tečers kopā ar savu stūrmani un mehāniķi uz sešām dienām pazuda. Pēc vērienīgas meklēšanas viņus atrada 50 kilometru attālumā no trases. Tečers, stūrmanis un mehāniķis nebija cietuši.
• Braucējiem aizliegts izmantot jebkāda formāta - papīra vai elektroniskas - kartes. Izmantot drīkst tikai ceļa grāmatu ar svarīgākajām trases sekcijām un GPS, kas izseko viņu atrašanās vietu.
• Francūzis Huberts Oriols kļuva par pirmo, kurš spēja uzvarēt rallijā «Parīze - Dakara» ar BMW markas motociklu. Viņš uzvarēja 1981. un 1983. gadā ar BMW R80 G/S. Pēc Huberta tādu pašu panākumu ar BMW markas motociklu spēja atkārtot Gastons Rajē, kurš uzvarēja 1984. un 1985. gadā. Gastons startēja ar BMW GS980R. Vēlāk 1999. un 2000. gadā ar BMW F650RR triumfēja Rišārs Saints.