Trešdaļa jeb 30% līdzjutēju hokeja aktualitātēm, tostarp Latvijas hokeja izlases spēlēm Pasaules hokeja čempionātā, seko mobilajās ierīces, liecina mobilo sakaru operatora «Bite Latvija» un Latvijas Hokeja federācijas (LHF) veiktās aptaujas dati.
Aptauja: 30% līdzjutēju hokeja aktualitātēm seko mobilajās ierīcēs
Aptaujas dati liecina, ka lielākā daļa jeb 47% fanu viedtālruņus izmanto, lai sekotu līdzi teksta tiešraidēm internetā, piemēram, lielākajos ziņu portālos, ja nav iespējas vērot Latvijas hokeja izlases spēļu tiešraides. Katrs ceturtais respondents hokeja spēļu tiešraides mobilajos telefonos skatās, atrodoties ceļā, savukārt katrs piektais atzīst, ka izmanto viedtālruni, lai sekotu spēļu tiešraidēm darba laikā.
«Bite Latvija» vadītājs Kaspars Buls sacīja, ka ik gadu Pasaules hokeja čempionāta laikā interneta, īpaši video satura, patēriņš «Bite Latvija» tīklā palielinās. «Latvijas hokeja izlases spēļu laikā patēriņš ir īpaši augsts, jo mums ir ļoti spēcīgas hokeja fanošanas tradīcijas, bet viens spēles periods «apēd» aptuveni 800 megabaitus mobilā interneta. Tāpēc, lai hokeja fani varētu nepārtraukti sekot līdzi Latvijas hokeja izlases spēlēm Dānijā, šā gada maijā nodrošinām saviem klientiem iespēju dubultot viņu tarifu plānos iekļautā interneta apjomu bez papildu maksas,» norādīja Buls.
Interneta aptauju «Lielā hokeja fanošanas mēneša» laikā veica «Bite Latvija» un LHF sadarbībā ar pētījumu aģentūru «Norstat Latvija». Aptauja īstenota laikā no 2018.gada 10. līdz 16.aprīlim, aptaujājot 736 Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 74 gadiem.
Mobilo sakaru operators SIA «Bite Latvija» dibināts 2005.gada maijā un tā pamatkapitāls ir 99,085 miljoni eiro. Pērn uzņēmums strādāja ar 92,9 miljonu eiro konsolidētu apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk nekā iepriekšējā gadā, savukārt tīrā peļņa bija astoņi miljoni eiro.
«Bite Latvija» 100% kapitāldaļas pieder «Bite Lietuva UAB», kas ir starptautiskās aktīvu pārvaldīšanas kompānijas «Providence Equity Partners» uzņēmums.