Jau tuvākajā nākotnē uz šiem elektro kartingiem plānojam testēt borta datora papildu aprīkojumu, kas ļaus veikt trajektorijas pierakstus, uzkrāt un analizēt informāciju, tādējādi uzlabojot jauno kartingistu apmācību iespējas. Nākotnē šīs zināšanas būs noderīgas arī autonomo auto attīstībai Latvijā».
«Mēs jau vairākkārt esam pierādījuši sevi kā pirmie elektromobilitātē. Runājot par tehnoloģiju – ar elektro kartingu var braukt praktiski jebkādos laikapstākļos, pat -20grādos un arī +40 grādos. Arī lietus netraucē. Visas elektrovoltāžas ir Eiropas Komisijas standartiem atbilstošas un pat drošākas. No mūsu puses veiksim elektrosistēmas 100% novērtējumu un dosim
tehnisko atzinumu pirms visām sacensībām, lai uz starta līnijas visiem pilotiem ir vienāda tehnika. Visos sacensību posmos būsim ar servisa parku, bateriju uzlādes staciju, konsultācijām un tehnisko atbalstu. Šis čempionāts ir «atvērts» – tas nozīmē, ka iegādājoties tehniku, ikvienam iespējams tajā piedalīties», stāsta Blue Shock Race kartingu fabrikas vadītājs Artis Daugins.
Latvijas elektro kartingu čempionātā (EKČ) paredzēti seši posmi, no kuriem pirmais notiks 1.maijā Kandavā, otrais – 26.maijā Madonā, trešais – 9.jūnijā Smiltenē, ceturtais – 28.jūlijā Kandavā, bet savukārt piektais - 25.augustā SK 333, Ropažos. Noslēguma posms būs 29.septembrī Jelgavā.
Latvijas EKČ ietvaros savu dalību jau apstiprinājušas komandas no Daugavpils Būvniecības tehnikuma, Rīgas Tehniskās koledžas, Saldus BJC, Aizkraukles PVS, Rīgas Valsts tehnikuma Krāslavas struktūrvienības, Malnavas koledžas, Liepājas Valsts tehnikuma, Smiltenes tehnikuma un Ventspils tehnikums. Ar vienu gokartu katrā posmā startēs arī LMT Autosporta Akadēmija, un kartinga pilots būs pazīstamais motofrīstaila meistars Mārtiņš Aleksandrovičs.