«Šoreiz rallijam piesakos ar iepriekš nepieredzētu miera sajūtu – Rally Talsi man būs ceturtais rallijs, un šī autosporta disciplīna man vairs nav kā ķīniešu alfabēts – redzēts ir, bet saprast neko nevar. Protams, trīs veikti ralliji, no kuriem viens ar priekšpiedziņas auto – kopā gandrīz 500 sacensību kilometri –, tas tāds nieks vien ir, salīdzinot ar pieredzes bagātiem konkurentiem, kuri nereti šādu distanci veic viena pasaules čempionāta posma laikā.
Izmantošu īso atelpas brīdi no tiešajiem rallijkrosa pienākumiem, lai gūtu jaunus iespaidus un nostiprinātu rallijam specifiskas braukšanas prasmes. Atšķirībā no rallijkrosa rallijā maksimālā tempā jābrauc pa iepriekš faktiski nezināmu ceļu – šeit trasi no galvas neiemācīsies. Visu laiku jāklausās stenogramma, jāiztēlojas priekšā esošie līkumi, jāreaģē uz ceļa seguma izmaiņām vai citām negaidītām situācijām –, ticiet man, starts rallijā tikai izklausās daudz vieglāk nekā tas ir patiesībā. Koncentrēšanās un spēja apstrādāt dažādus informācijas avotus vienlaicīgi noder arī rallijkrosā, kur jāspēj analizēt un paredzēt, ko darīs apkārt esošie konkurenti, lai katrā situācijā rastu sev izdevīgāko risinājumu.