Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Mercedes F-1 komandas vadītājs Volfs labprāt nozāģētu «Halo» sistēmu

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Matthew Childs / REUTERS

Pirmās formulas (F-1) pasaules čempionāta komandas «Mercedes» vadītājs Toto Volfs ir neapmierināts ar pretrunīgi vērtētās drošības sistēmas «Halo» izskatu.

Ekspertu vērtējumā vizuāli ne pārāk pievilcīgā «Halo» sistēma F-1 čempionātā oficiāli tiks ieviesta ar šo sezonu.

«Neesmu sajūsmināts par to visu, un ja jūs man iedotu zāģi, es labprāt to nozāģētu. Mums vajag rūpēties par pilotu drošību, tomēr tas, ko esam ieviesuši ir nepievilcīgs. Mums jānāk klajā ar risinājumu, kas izskatās labāk,» teica Volfs.

Savukārt iepriekšējās sezonas čempions Lūiss Hamiltons ir vairāk satraukts par spēkrata svaru, kas līdz ar sistēmas ieviešanu kļuvis lielāks.

«Komanda izdarījusi lielisku darbu, integrējot to automašīnā un darījusi visu iespējamo, lai tas izskatītos labi. Ceru, ka mašīnas nekļūs ievērojami smagākas. Nedaudz pietrūkst vieglāku mašīnu, jo ar tādām ir vieglāk apdzīt. Jo smagās tās kļūst, jo lēnāk brauc,» stāstīja Hamiltons.

Tikmēr abi «Ferrari» piloti Sebastjans Fetels un Kimi Reikenens pauda, ka jaunā sistēma neietekmēs viņu sniegumu.

«»Halo» izskatās savādi, bet jau pagājušajā gadā to mēģinājām, un nebija lielu atšķirību,» atzīmēja Reikenens.

«Nedomāju, ka tā kādā veidā radīs rūpes. Mums visiem tāda būs jālieto», uzsvēra Fetels.

Pēdējo gadu laikā F-1 čempionāts meklējis iespējas, kā papildus aizsargāt pilotu galvu. Vēl 2014.gadā sacensību laikā nopietnās galvas traumās iedzīvojās franču pilots Žils Bjanki, kurš pēcāk zaudēja dzīvību, turklāt 2015.gadā pēc avārijas «IndyCar» sacensībās tieši nepietiekamas galvas aizsardzības dēļ šo pasauli bija spiests atstāt brits Džastins Vilsons, kurš savulaik arī brauca F-1 čempionātā.

Jaunā F-1 sezona sāksies 25.martā ar sacensībām Austrālijā.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu