«Pēc pagājušā gada veiksmīgā eksperimenta, kad vēsturiskās automašīnas veica 45 minūšu izturības sacensību imitāciju, mēs kā čempionāta organizatori sapratām, ka šim formātam Latvijā ir perspektīva. Tāpēc, nedaudz pamodelējot, nonācām pie šķietami optimāla veida un formāta, ko arī mēģināsim šogad iedzīvināt,» par jaunumiem stāsta viens no Baltijas autošosejas čempionāta organizatoriem Andis Meilands.
Šoreiz sacīkšu uzsvars vairāk ir uz Rietumos ražotām automašīnām, bet tajās var piedalīties arī ar volgu, žiguli vai moskviču. Jaunajā seriālā iepriekšējo 45 minūšu vietā sacīkšu brauciens tiks paildzināts līdz 1 stundai, lai katrs komandas dalībnieks, ja tie ir divi, automašīnā varētu pavadīt 30 minūtes.
«Vēsturisko automašīnu izturības sacīkstēs varēs piedalīties automašīnas, kuras ir ražotas 60. gadu beigās, 70. gados un 80. gadu sākumā. Sākotnēji visas automašīnas tiks dalītas divos ražošanas periodos un pēc motoru kubatūras,» stāsta Andis Meilands.
Izturības sacīkstēs ar vienu automašīnu varēs startēt viens vai divi dalībnieki. Brauciena laikā būs jāveic viens obligātais pitstops, kura laikā varēs nomainīt braucēju, ja tas nepieciešams. Dalībnieku automašīnām jābūt aprīkotām ar ielas riepām.