Volvo 850
Ikviens, kurš pagājušā gadsimta deviņdesmitajos gados kaut reizi ir ieslēdzis televīzijas kanālu Eurosport, noteikti būs redzējis lidojošos Volvo 850 universāļus. Tiem nebija nekādu aerodinamisku priekšrocību, taču tas netraucēja Rikardam Raidelam kļūt par čempionu 1998.gadā.
Mini 1275 GT
Autosporta vēstures pazinēji Mini vārdu noteikti vairāk saistīs ar uzvarām 1964., 1965. un 1967. gada Montekarlo rallijā. Tomēr arī BTCC mazajiem automobiļiem bija labas sekmes. Ričards Longmans 1979. gadā ar Mini kļuva par čempionu, taču tas bija tikai viens no faktoriem, kas mainīja sabiedrības viedokli par mazajiem automobiļiem.
BMW E30 M3
Galvenokārt panākumi autosportā veicināja autobraucēju interesi par BMW 3. sēriju un tā karsto M versiju, ko lietot ikdienā. Ar BMW M3 uzvaras tika izcīnītas 1988. un 1991. gada BTCC čempionātā.
Audi A4 quattro
Vēl viens vācu goliāts ir A4 quattro. Pilnpiedziņa deva neskaitāmas priekšrocības, tādēļ skaidrs, ka konkurenti ar to nebija mierā. Tie protestēja, un galu beigās pilnpiedziņa tika aizliegta. Tiesa, Franks Bīla vēl paguva 1996.gadā ar Audi kļūt par čempionu.
Alfa Romeo 155 TS
Izskatīgs un spēcīgs. Tāds bija Alfa Romeo sacīkšu auto 155 TS. Viena no tā īpatnībām bija regulējama aerodinamika. Tas arī bija viens no faktoriem, kas Gabrielem Tarkīni palīdzēja kļūt par čempionu 1994.gadā.
Ford Sierra Cosworth RS500
Sierra Cosworth RS500 bija īpaši iecienīts automobilis autosportistu starpā. Patiesībā 1990.gadā A grupā brauca tikai RS500 automobiļi. Ar šo modeli izcīnīti arī divi čempiona tituli - Endijs Rouzs un Robs Gravets to paveica attiecīgi 1985. un 1990. gadā.