Strokšs neslēpa, ka rallija organizatori ilgstoši ir sadarbojušies ar šo kompāniju, taču uzsvēra, ka ne lidojumu veikšanā. «Mēs no viņiem iepriekš esam iegādājušies degvielu sacensību filmēšanas helikoptera vajadzībām, taču tā nav mūsu kompetence, vai šī kompānija varēja veikt šādus izklaides lidojumus rallija laikā. Tas jāprasa tiem, kas kontrolē gaisa satiksmi,» piebilda rallija direktors.
Tiesa, kaut pašlaik viss no rallija mājaslapas ir izdzēsts, pirms sacensībām organizatori ar saukli «Unikāla helikoptera pieredze» reklamēja, ka līdzjutējiem iespējams iegādāties lidojumu ar helikopteru un no gaisa skatīt Vecpils ātrumposmu, kas pirmoreiz notika pusotru stundu pirms traģēdijas, bet otro reizi - pusotru stundu pēc. Sestdien šāda iespēja arī regulāri tika reklamēta «Kurzemes radio», kur notika sacensību translācija.
Tāpat sestdien «Baltijas helikopters» savā «Facebook» lapā bija ievietojuši bildes ar tekstu «Lidojam Liepājas rallijā», kas arī ļoti drīz pēc traģēdijas tika izdzēstas.
«No savas puses izdarījām visu, ko spējām. Pēc avārijas uzreiz apstādinājām ātrumposma norisi un visus tuvumā esošos glābšanas un medicīnas personāla resursus nosūtījām uz avārijas vietu, lai palīdzētu glābšanas darbos. Darījām visu, kas ir mūsu spēkos,» uzsvēra Strokšs.
Viņš nesteidzās spriest par to, kā šī avārija varētu ietekmēt ERČ posma nākotni Latvijā.
«Emocijas šobrīd ir nepatīkamas, taču notikušais bija ārpus organizatoru kontroles. Protams, šobrīd ir sakāpinātas emocijas, taču pēc laika tam visam jāpieiet ar vēsu galvu. Mums vienmēr rallija drošības jautājumi ir bijuši pirmajā vietā. Tajā pat laikā arī ERČ organizatori «Eurosport» saprot, ka šī nelaime notika neatkarīgi no organizatoriem. Neviens nevarēja paredzēt, ka kas tāds atgadīsies,» skaidroja Strokšs.