Pēc trīs ļoti veiksmīgiem gadiem, trīs uzvarām pēc kārtas Lemānas 24 stundu sacīkstēs un pasaules čempionu tituliem gan komandu, gan individuālajā grupā 2015. un 2016. gadā Porsche ir gatavs aiziet no LMP1 klases. Tomēr šā gada komanda no Veisahas vēlas aizstāvēt abus pasaules čempionu titulus vēlreiz. Sezonas noslēgums plānots 18. novembrī Bahreinā.
LMP1 viceprezidents Frics Encingers (Fritz Enzinger), kurš ir arī tas cilvēks, kas 2014. gadā palīdzēja Porsche atgriezties augstākā līmeņa autosportā, to komentē šādi: «Lemānas komandas izveidošana no nulles bija liels izaicinājums. Gadu gaitā mēs esam izveidojuši ārkārtīgi veiksmīgu un profesionālu komandu. Tas būs pamats mūsu turpmākajam darbam. Esmu pārliecināts, ka Formula E sacīkstēs mēs saglabāsim savu augsto līmeni. Esam pārliecināti par savām spējām, un mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim sākt.»
Veiksmīgā Porsche LMP1 komanda, tostarp ražotnes piloti, paliks tādā pašā sastāvā. Paralēli dalībai citās sacīkšu sērijās un intensīvam sagatavošanās darbam Formula E sacensībām Porsche meklē iespējas iesaistīties citās darbības un izstrādes jo-mās.
Formula E ir pirmās sacīkstes pasaulē, kurās tiek izmantoti tikai automobiļi ar elektrisko piedziņu. Pirmo reizi tās norisinājās 2014. gada 13. septembrī. Starptautiskā Automobiļu federācija jeb FIA, kas atbild arī par F-1, organizē šo sacīkšu sēriju, lai parādītu savu pozitīvo nostāju pret elektromobilitāti un iesaistītu autosportā jaunus cilvēkus. Atšķirībā no citām sacīkšu sērijām, šo sacensību sezona sākas rudenī un beidzas vasarā. Sacensību norises vietas ir īpaši izveidoti ielu maršruti lielpilsētu sirdīs, kas nozīmē, ka sports nāk pie skatītājiem, nevis otrādi. Elektromobilitātei ir liela nozīme nākotnes mobilitātē, jo īpaši pilsētās.