«Iesākām diezgan prātīgi. Negribēju dienu uzsākt ar problēmām. Jutāmies labi un Biķerniekos arī sanāca nedaudz palēkāt. Pirmajā ātrumposmā kļūdījāmies ar spiedienu riepās, līdz ar to braukšana vismaz pusi no ātrumposma bija sarežģīta. Ķemeros mums bija kļūda stenogrammā, līdz ar to līkumā iebraucām nepiemērotā ātrumā un trāpījām pa riepām, nolaužot buferi. Par laimi, izdevās izvairīties no betona staba, kas varēja pielikt rallijam punktu,» dienas finišā atzina Mārtiņš Sesks.
Vienlaicīgi sportisti sacenšas par FIA Baltijas rallija trofejas trešā posma uzvarētāju titulu. Piedaloties visiem vadošajiem braucējiem, arī šajā ieskaitē par līderi pēc pirmās dienas kļuvusi Kalles Rovanperes ekipāža, kuri iepriekšējā posmā Talsos izcīnīja otro vietu.
Tikmēr RK1 klases līderpozīcijā dienas izskaņā ierindojās Ričarda Vīksnas / Dzintara Ermansona (Honda Civic Type-R) ekipāža, bet RK2 vadību, neraugoties uz uztriekšanos garām lidojošam stārķim, ieņem Edgars Balodis / Inese Akmentiņa (Mitsubishi Evo VIII).
Dinamiskas un aizraujoša izvērtās pirmā sacensību diena Historic Rally Latvija startējošajām ekipāžām. Jau ar pirmajiem ātrumposmiem līderpozīcijā izvirzījās Ivars Velme (stūrmanis Andris Velme), kurš rallijā startē ar leģendāro Audi Quattro A2. Otrajā vietā igauņu braucējs Karls Martins Volvers (Fiat 124 B, stūrmanis Ralfs Igaveņš). Visas dienas garumā aizraujoša cīņa par trešo pozīciju starp Māri Egli (Audi 80, stūrmanis Aldis Egle) un pagājušā gada uzvarētāju Alari Sillasti (AZLK 2140, stūrmanis Arvo Līmans) ātrāki, vismaz pagaidām, ir igauņi.
Bez jau pieminētajām sacensībām šodien norisinājās arī Rallijsprints Latvija, kurās dalībnieki veica septiņus ātrumposmus. Kopumā 20 ekipāžas sestdienas laikā noskaidroja uzvarētājus piecās ieskaites klasēs. Absolūtajā vērtējumā labākais rezultāts Emīlam Blūmam (Mitsubishi Evo VI, stūrmanis Didzis Eglītis), kas sasniegts neraugoties uz Biķernieku trasē pārdurto riepu.