Pagaidām Calko vēl nevarēja pateikt, vai līdz startam Lemānā būs kādas citas sacensības ar viņa līdzdalību. «It kā līdz jūnijam vēl ir gana daudz, taču laiks skrien ātri. Šobrīd risinām jautājumu par testu braucieniem ar jauno mašīnu, bet par sacensībām lielas skaidrības vēl nav,» piebilda Calko.
«ARC Bratislava» komandas vadītājs Konopka iepriekš Lemānas 24 stundu sacensībās piedalījies arī 2006. un 2010.gadā, līdz ar to viņam jau ir iekrāta pieredze.
«Ar Konopku iepazinos aizpērn Francijā un mums izveidojās ļoti labs kontakts. Šobrīd tiek meklēts komandas trešais braucējs, jo ir uzrunāti vairāki autosportisti no Eiropas,» sacīja Latvijas sportists.
Sākotnēji bijis plānots, ka Lemānā «ARC Bratislava» komanda startēs ar «Oreca» prototipa automašīnu, tomēr pēc tam domas mainītas un izvēle kritusi uz «Ligier JS P217 Gibson» prototipa braucamo, jo šo mašīnu varēja iegūt ar labākiem nosacījumiem.
«Cik šāds prototips maksā, es nemaz nezinu, taču maz tas nav. Interesanti, ka pašu mašīnu var nopirkt, savukārt tās motoru iegādāties nevar, tikai izīrēt, tāpēc pēc sacensībām motors ir jāatdod atpakaļ. Mūsu LMP2 klasē pieteikušās 27 prototipu mašīnas, savukārt kopā sacensībās varētu startēt ap 60 komandām, jo ir arī divas GT klases,» sacīja Calko.
Viņš arī uzsvēra, ka debijas reizē galvenais mērķis viņam būtu aizbraukt līdz finišam. «Primārais ir sasniegt finišu, lai var redzēt rūtoto karogu. Skaidrs, ka Lemānā startē tikai ļoti ātri braucēji, tomēr tas nenozīmē, ka mums nebūs izstrādāta taktika, lai tiktu pēc iespējas augstāk,» atzina autobraucējs.