Šī gada Nacionālās futbola līgas (NFL) finālspēli jeb «Super Bowl» izcīņu svētdien noskatījušies 111,3 miljoni skatītāji, tai kļūstot par ceturto skatītāko pārraidi ASV vēsturē, tomēr piekāpjoties iepriekšējiem trim «Super Bowl» mačiem.
Šī gada «Super Bowl» spēle bijusi ceturtā skatītākā ASV televīzijas vēsturē
Svētdien Hjūstonā notikušajā finālmačā Jaunanglijas «Patriots» ar 34:28 pagarinājumā apspēlēja Atlantas «Falcons», tomēr īpaši iespaidīgu šo sniegumu padarīja fakts, ka «Patriots» atspēlējās no 25 punktu deficīta, lielisku sniegumu nodemonstrējot Tomam Breidijam.
Tāpat skatītājus priecēja lielisks amerikāņu popzvaigznes «Lady Gaga» šovs puslaika pārtraukumā.
Kā vēsta oficiāli apkopotie dati, spēli vērojuši 111,3 miljoni skatītāju, kas ir par 0,9 miljoniem mazāk nekā pirms gada.
Zīmīgi, ka arī divas visu laiku skatītākās ASV televīzijas pārraides ir «Super Bowl» spēles - 2015.gada maču vēroja 114,4 miljoni cilvēku, bet 2014.gada spēli redzēja 112,2 miljonu auditorija.
Ar «Super Bowl» spēlēm amerikāņu televīzijā popularitātē var mēroties tikai teleseriāla «M.A.S.H.» pēdējā sērija 1983.gadā, ko noskatījās 106 miljoni cilvēku.
«Super Bowl» laikā 30 sekunžu reklāmas laika cena ir aptuveni pieci miljoni ASV dolāru (4,5 miljoni eiro).
«Patriots» vienība pirms tam par NFL čempioni ar Breidiju sastāvā bija kļuvusi 2001., 2003., 2004. un 2015.gadā. Savukārt uzvarām bagātākā komanda «Super Bowl» vēsturē ir Pitsburgas «Steelers», kas NFL finālspēlē triumfējusi sešas reizes.