Runājot par spīdveju, tad tas atgriežas, vienu brīdi tas jau bija pazudis un piemirsts. Kaut gan Daugavpilī, spīdveja dzimtenē, tas vienmēr ir aktuāls. Šobrīd parādās arvien vairāk interesentu par šo motorsportu, kā arī paši organizatori sāk izrādīt lielāku interesi.
4.Kāds ir jūsu paņēmiens kā jūs piesaistāt sponsorus?
Teikšu tā, ka konkrēti Biķerniekiem nav daudz sponsoru. Pārsvarā paši organizatori piesaista savus sponsorus, katram viņu aktuālajam pasākumam. Piesaistīt sponsorus ir grūts un smags darbs, kas ļoti pamanāms bija krīzes laikā, kad nu jau likās, ka beigas ir pienākušas arī Biķernieku trasei. Tagad jau viss ir uzlabojies un katram motoru sporta veidam ir savi sponsori.
5.Vai jums arī ir jau kāds ilggadējs sponsors?
Tāds ilggadējs sponsors mums ir KUMHO challange riepas, kas pārsvarā ir šosejas sacensībās, bet ir arī visādu rezervju autodaļu firmas.
6.Kā ir ar autosportistiem, kā viņus jūs piesaistāt? Bet ne tikai Latvijas sportistus, bet arī ārvalstu?
Šeit mēs esam ļoti aktīvi sociālajos tīklos, publicējot aktuālās sacensības. Kā arī protams sarakstoties ar pašiem sportistiem caur e-pastu. Jo vairāk mēs aktīvi sociāli popularizējot Biķernieku trasi, jo vairāk paši sportisti un to sponsori izrāda interesi par Biķernieku trasi. Visvairāk, kas popularizē Biķernieku trasi ir tiešraides no pasākumiem, kuras redz arī Baltijas valstīs. Paši cilvēki mums arī raksta un interesējās vai ir iespēja braukt pie mums un izmēģināt trasi, vai to ir iespējams noīrēt. Un tā jau aiziet runas tālāk un Biķernieku trase ir arī zināma jau Amerikas Savienotajās valstīs. Paši sportisti pēc sacensībām ir pozitīvi noskaņoti, ļoti apmierināti ar trases segumu, par drošības apmalēm un pozitīvo cilvēku attieksmi, kas ir apkārt.