Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Peugeot parāda jauno rallijreidu auto 3008 DKR

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Ekrānšāviņš no video

Peugeot ir atklājis sacīkšu prototipu 3008 DKR, ar kuru franču rūpnīcas komandas autosportisti piedalīsies rallijreidos visā pasaulē, tostarp Dakāras sacensībās nākamgad.

Mašīnas balsts un mugurkauls ir cauruļu rāmis, un tas apšūts ar oglekļa šķiedras paneļiem, kam jādod iespēja vilkt vizuālas paralēles ar jauno sērijveida 3008.

3008 DKR garums ir 4312 milimetri, bet platums - 2200 milimetru. Iepriekšējā mašīna, ar kuru šā gada Dakāras rallijreidā uzvaru izcīnīja francūzis Stefans Peterhansels, ideoloģiski bija veidota uz modeļa 2008 bāzes un bija par 28 milimetriem īsāka. Jaunā sacīkšu auto riteņu bāze ir precīzi 3 metri, un tam uzstādīta 400 litru degvielas tvertne, raksta Motor.ru.

3008 DKR ir uzstādīts 3 litru V6 twin-turbo dīzeļdzinējs ar 340 ZS un 800 Nm. Jauda ir par apmēram 20 zemāka nekā iepriekš, jo tagad tiek izmantots gaisa restriktors ar 38 milimetru diametru līdzšinējo 39 mm vietā, bet vilkme aizvien caur sešu pakāpju sekvenciālo pārnesumkārbu tiek novadīta tikai aizmugurējai asij. Auto maksimālais ātrums ir 200 km/h.

Pirmais jauno auto kaujas apstākļos izmēģinās spānis Karloss Sainss, kurš startēs rallijreida sacensībās Marokā no 3. līdz 7.oktobrim. Uz Maroku dosies arī Sirils Deprē, tiesa, viņš brauks ar veco sacīkšu auto 2008 DKR.

Atgādināsim, ka 2016.gada Dakāras rallijreida uzvarētājam Peterhanselam tā kopumā bija 12. uzvara pasaulē smagākajās sacīkstēs; viņa kontā tādējādi sešas uzvaras ar auto un sešas ar motociklu. Rallijreidā Zīda ceļš, kurš norisinājās no 9. līdz 24. jūlijam, savukārt triumfēja Deprē.

Nākamās Dakāras sacensības Dienvidamerikā notiks no 1. līdz 14. janvārim. Peugeot rūpnīcas komandu tajās pārstāvēs Karloss Sainss, Sirils Deprē, Stefans Peterhansels un Sebastjans Lēbs.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu