Tā sauktais «netīrais segums» sastāv no minerālmateriāla un cementa maisījuma, un šai trases daļai ir jāput un jābūt abrazīvai, lai mazinātu riepu saķeri ar segumu. Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām, jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras sporta veidam raksturīgā «netīrā seguma» posms tiek ieklāts līdzīgi kā asfalts – ar ieklājēju.
Šobrīd trasē norit arī asfaltēšana un teritorijas labiekārtošana. Jau ziņots, ka CSDD Biķernieku kompleksajā sporta bāzē ir uzstādīts pasaulē labākais motosporta trašu drošības aprīkojums – dzelzsbetona barjeras, drošības sētas un dalībnieku parka nobrauktuvju (pitlīniju) dubultās dzelzsbetona sienas. Daļa no tā ir pasaulē vadošā drošības aprīkojuma ražotāja, Šveices uzņēmuma «Geobrugg» dāvinājums Biķernieku trasei. Līdz ar šī dāvinājuma saņemšanu starptautiskie drošības eksperti atzīst, ka Biķernieku trase un jaunbūvētā rallijkrosa trase tiek plānota un veidota, pievēršot pastiprinātu uzmanību sportistu un skatītāju drošībai.
Oktobra sākumā Biķerniekos notiks Pasaules rallijkrosa čempionāta posms. Bet vēl pirms tam, 24. jūlijā, Biķerniekos notiks trases iebraukšanas sacensības – NEZ Rallijkrosa čempionāta 2. posms, kurā startēs mūsu sportisti Jānis Baumanis un Reinis Nitišs.