Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Karro: Vēl ļoti daudz jāstrādā, lai varētu cīnīties par augstākajiem rezultātiem

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: CDS

Vienam no vadošajiem Latvijas motokrosa braucējiem Matīsam Karro pēc savainojuma izārstēšanas vēl ir ļoti daudz jāstrādā, lai varētu cīnīties par augstākajiem rezultātiem, sportista preses pārstāvji citē viņa teikto.

Pirms jaunās sezonas Karro iedzīvojās nopietnā ceļgala traumā, apritē atgriežoties maija beigās, kad pasaules čempionāta posms norisinājās Spānijā. Tiesa, latvietis neilgi pirms šā posma treniņā sasita elkoni, tāpēc piedalījās tikai treniņbraucienos, bet sacensībās atgriezās iepriekšējā nedēļas nogalē, kad posmā Itālijā viņam neizdevās sasniegt finišu nevienā no abiem braucieniem.

«Pirms šīm sacensībām aizvadīju treniņus Beļģijā, kur bija lietains un samērā auksts laiks, taču Itālija mūs sagaidīja ar lielu karstumu. Brīvajos treniņos bija nelielas problēmas ar motociklu, kas liedza pabraukt ātrāk. Kvalifikācijas treniņā izdevās uzrādīt diezgan labu apļa laiku, ņemot vērā, ka šī man bija atgriešanās pasaules čempionāta apritē. Tiesa, kvalifikācijas braucienā mani piemeklēja neveiksme, jo otrajā līkumā pēc starta viens no konkurentiem spēcīgi ieskrēja man sānos un salocīja bremzes. Biju spiests apstāties, lai kaut ko darītu lietas labā, taču pēc pāris apļiem bremzes pazuda un man nācās izstāties,» pauda Karro, kurš šosezon pārstāv «24MX Honda» komandu.

Šī Karro pasaules čempionātā bija atgriešanās pēc vairāk nekā pusotra gada pārtraukuma.

Latvijas motobraucējs pirmajā braucienā startēja viens no pēdējiem, taču pēc starta viņš bija pakāpies uz aptuveni 20.vietu, par ko arī cīnījās.

«Šoreiz fiziski bija ļoti grūti braukt, ko iespaidoja gan lielais karstums, gan arī lielā pauze, tāpēc pēc pāris apļiem pieņēmu lēmumu nobraukt malā, lai neiedzīvotos kritienā vai kādā savainojumā,» atklāja Karro. «Otrajā braucienā starts padevās daudz labāks, jo tobrīd cīnījos jau par pirmo desmitnieku. Diemžēl nedaudz vēlāk vienā no līkumiem noslāpa motocikls, kuru ilgi nevarēju piekurbulēt. Kad atsāku braukt, biju pazaudējis ritmu un ātrumu, kā arī konkurenti mani jau bija apdzinuši par pusapli. Nedaudz vēl pabraucu, bet tad pieņēmu lēmumu braukt malā.»

Tomēr par spīti tam, ka braucējs nefinišēja nevienā no braucieniem, Karro ir priecīgs atgriezties pasaules čempionāta sacensībās.

«Šajā posmā sapratu, ka man vēl ļoti, ļoti daudz jāstrādā, lai varētu braukt un cīnīties par tiem augstākajiem rezultātiem. Tagad esmu gatavs vēl vairāk trenēties, jo uz nākamajiem posmiem gribas atgriezties daudz labākā līmenī,» apņēmīgs ir Karro.

Iepriekšējā sezonā Karro pārstāvēja Anglijas komandu «MVR-D Honda», ar kuru piedalījās sacensībās Lielbritānijā un Baltijā, bet sacīkstēs Latvijā viņš pārstāvēja «MX Moduls» vienību. Pērn pasaules čempionāta posmos latvietis nestartēja.

Savukārt 2014.gadā Karro aizvadīja veiksmīgāko sezonu karjerā, jo latviešu braucējs pasaules čempionātā prestižākās MXGP klases kopvērtējumā izcīnīja augsto 13.vietu.

Tāpat aizvadītajā nedēļas nogalē savas otrās pasaules čempionāta sacensības karjerā aizvadīja Kārlis Sabulis, MX2 klasē abos braucienos finišējot 18.pozīcijā.

«Jau piektdien bija karsts, bet sestdien brīvajos treniņos un kvalifikācijā, kā arī svētdien abos braucienos - vēl karstāks. Protams, tas ietekmēja arī sniegumu. Neesmu pieradis braukt tādā karstumā. Laikam būs jāsāk trenēties pirtī, kā to dara arī zināmi rallija braucēji,» Sabuļa teikto citē komanda «MX Moduls». Kvalifikācijā Sabulis startēja no ārmalas, kas deva iespēju veiksmīgi un bez aizķeršanās izbraukt pirmos divus līkumus, finišā izcīnot 11.vietu. «Priecājos, ka veiksmīgi izbraucu pirmos līkumus, jo tie bija šauri. Zināju, ka tur daudzi saķersies, kritīs un zaudēs. Kvalifikācija arī bija īsāka nekā MX2 klases oficiālie braucieni. Pietika spēka, nebija daudz kļūdu. Tāpēc arī visai labs rezultāts.»

Savukārt sacensībās Sabulis ir apmierināts tikai par pirmo braucienu. «Pirmos apļus cīnījos ar Paulu Jonasu - braucu aiz viņa un skatījos, ko un kā viņš dara. Mēģināju turēties līdzi. Vienu brīdi biju trīspadsmitais, bet trases segums jau bija izsists, arī ap to laiku bija viskarstākais. Tas radīja papildu slodzi un grūtības. Jutu, ka slēdzos laukā, tāpēc mazināju tempu, mēģināju braukt prātīgi, lai finišētu. Biju izdomājis, ka labāk finišēt 18.vietā nekā izstāties. Zināju, ka būs grūti, bet bija vēl grūtāk.»

«Ņemot vērā, ka šis man bija tikai otrais pasaules čempionāta posms, braucu, cik varēju, cik bija spēks. Varbūt arī tāpēc posma kopvērtējumā tikai 20. vieta. Galvenais, ka komanda ir priecīga un apmierināta ar manu sniegumu, jo neviens negaidīja, ka jau pirmajos divos posmos būs tik labs rezultāts. Mēģinu arī nedomāt, kas notiks tālāk. Koncentrējos šiem trijiem posmiem, kuros man jāpārstāv «Kemea» komanda. Katrā ziņā esmu ļoti daudz ko iemācījies,» stāsta Sabulis.

LETA jau ziņoja, ka Sabulis parakstīja līgumu ar «Yamaha» satelītkomandu «Kemea Yamaha Racing» par startēšanu pasaules čempionāta trīs posmos MX2 klasē. Latvijas motokrosists nolīgts pašlaik savainotā beļģa Brenta Vandonika vietā, jo viņš smagi traumējis īkšķa saiti. Debijas posmā latvietis guva 11.vietu.

Nākamais pasaules čempionāta posms notiks 24.jūlijā Čehijā.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu