Pirms rallijkrosa trases seguma ieklāšanas visā platībā, trešdien 800 m2 lielā posmā tika veikta tehnoloģijas testēšana. Pēc grants jeb «netīrā seguma» ieklāšanas nelielajā posmā tiks veikti dažādi laboratoriskie testi gan pasūtītāja – Ceļu satiksmes un drošības direkcijas –, gan «Binders» ceļu būvmateriālu testēšanas laboratorijā. Pirms jūnija beigās paredzētās grants seguma ieklāšanas atlikušajos 6800 m2, jāpārliecinās, vai visi laboratorisko pārbaužu rezultāti atbilst projekta prasībām.
«Binders» atbildīgā būvdarbu vadītāja vietnieks Oskars Rikmanis stāsta, ka vēl pirms šīs testēšanas objektā, speciālisti veica tehnoloģijas procesa pārbaudi uzņēmumam piederošā teritorijā. «Esam pirmie, kas Latvijā īsteno FIA prasībām atbilstošas rallijkrosa trases būvniecību, un tehnoloģiskais process šāda veida grants seguma ieklāšanā ir jaunums. Līdzīgi segumi Latvijā ir iestrādāti, bet tie vairāk līdzinās valčbetona un vājbetona segumiem. Tradicionāli ceļu būvē grants seguma virskārtu izlīdzina un iestrādā ar buldozeru vai autogreideri. Rallijkrosa trases segums tiks izbūvēts ar asfaltbetona ieklājējiem, lai panāktu pēc iespējas lielāku līdzenumu. Rallijkrosa trases grants segums prasa maksimālu kvalitāti, viendabīgumu, slodžu noturību un ilgmūžību. Lai to panāktu, nepieciešama iepriekšēja maisījuma testēšana, kas veikta laboratorijās,» skaidro O. Rikmanis.