Šīs iepriekš minētās īpašības arī bijis iemesls, kāpēc Ronaldu «uzvarējis cīņā» savu kolēģi Lionelu Andresu Mesi - Argentīnas futbolistu. Veselīga uztura propagandētājs un lielais sponsors Herbalife izvēlējies Ronaldu, jo Mesi attieksme neesot bijusi pretimnākoša, ieinteresēta un nav bijis garantiju par nopietnu attieksmi darbā, lai gan sākotnējie sportiskie rādītāji bijuši līdzvērtīgi, tā stāsta Herbalife pārstāvis Braiens Makinlijs, atbildīgais par mārketingu un sponsorēšanu.
Ir arī daudz gadījumu, kad sportists pats ierodas ar piedāvājumu nest firmas vārdu, taču, lai par to izlemtu - vajadzīgs laiks. Sportista potenciāls, attieksme, rezultāti un kāda būs atdeve.
Kā izvēlas sponsorējamos objektus un personas
Pirmkārt, reprezentatīvais sporta veida tēls, popularitāte, personas harisma. Otrkārt, ko kompānija var piedāvāt šim sportistam viņa rezultātu sasniegšanā. Ir sponsori, kas nopērk tikai tēlu, piemēram, noteikumu valkāt noteikta zīmola apģērbu, citi - seko līdzi rezultātiem, cenšoties palīdzēt tos uzlabot.
Pielāgojot produktu sportistam, tā izstrādes gaitā sastāvs tiek nemitīgi papildināts, uzlabots un mainīts. Jau gatavā produkta stāstu mārketings tad balsta uz sportista pieredzi un to, kā arī cilvēki ikdienā varētu to lietot, piemērojot savai slodzei un sportiskajām aktivitātēm.