Team Repsol Mitsubishi Ralliart ekipāža Stefans Petransels/Žans Pols Kotrē ar jauno Racing Lancer pagājušajā nedēļas nogalē izcīnīja uzvaru Baja Portalegre 500 rallijreidā. Mitsubishi jaunākais apvidus ralliju auto, kas nākamā gada janvāra rallijreidā Dakāra 2009 aizstās Pajero Evolution, visas trīs Portugāles sacīkšu dienas darbojās nevainojami. Pēc 515,16 km pieveikšanas tas guva uzvaru ar 4 minūšu un 3 sekunžu pārsvaru.
2008. gada FIA Cup sacīkšu pēdējais posms bija labs treniņš un iespēja reālos apstākļos pārbaudīt jaunākos Racing Lancer izstrādes darbus, bet neilgi pirms tam Racing Lancer pieveica 5000 km Marokas dienvidos.
Komandas direktors Dominiks Serijs pēc Baja Portalegre 500 sacīja: "Šodienas rezultāts iezīmē vēl vienu veiksmīgu Team Repsol Mitsubishi Ralliart komandas sezonu, kas 2008. gadā noslēdzas ar trim uzvarām un divām otrajām vietām. Šodien apbalvojumu izcīnīja Stefans, bet nozīmīgi bija arī Nanī Romas, Luka Alfāna un Hiroši Masuokas panākumi."
"Pēc vairāk nekā divu gadu smaga darba, lai padarītu Racing Lancer tik konkurētspējīgu, cik tas ir šobrīd, tas ikvienam komandas loceklim ir vislabākais atalgojums – iesākt jaunā automobiļa titulu sarakstu ar uzvaru šeit, Portugālē," secināja Petransels. "Tas, ka Mitsubishi izvēlējās mani doties pirmajā sacīkstē ar Racing Lancer, man bija liels pagodinājums, un ir patīkami, ka es spēju attaisnot uz sevi liktās cerības un uzvarēt."
Stefans Petransels šajā Portugāles daļā brauca jau septembrī notikušajā PAX rallijā, kurā guva uzvaru ar Pajero Evolution MPR13. Tādēļ viņš bija atbilstoši kvalificēts, lai salīdzinātu Racing Lancer sniegumu ar tā priekšgājēju spējām.
"Pēdējo triju dienu laikā mani īpaši pārsteidza divas lietas. Pirmā attiecas uz dzinēju: jaunajam 3,0 litru V6 dzinējam jūtami uzlabojumi visās jomās, bet īpaši spēcīgs tas ir, izgriežoties no lēniem pagriezieniem. Tad var just turbodīzeļdzinēja griezes momentu un paātrinājumu, ar kādu tas izbrauc līkumus un uzņem ātrumu, lai pieveiktu nākamo taisno posmu. Otra spēcīgākā iezīme ir auto šasija. Tādās sacīkstēs kā Portugāles rallijreids nepieciešama specifiska konfigurācija, tādēļ šai nedēļas nogalei mēs noteicām īpašus pamata uzstādījumus, ņemot vērā Marokā gūto pieredzi. Tie darbojās ārkārtīgi labi, un es biju patīkami pārsteigts par piekares spēju "uzsūkt" reljefu, kā arī par priekšdaļas virziena precizitāti."
"Lai gan šīs sacīkstes bija īsas, laika apstākļi bija ļoti dažādi, un tas acīmredzot mūsu misijai Portugālē nāca par labu," piebilda līdzbraucējs Žans Pols Kotrē. "Apvidus bija īpaši līkumots, bet diezgan ātrs un arī ļoti delikāts, tādēļ mēs spējām uzstādīt latiņu diezgan augstu. Mēs arī spējām izpildīt sākotnējo plānu – uzvarēt ar pietiekami lielu pārsvaru, lai pēdējā dienā, piemēram, pārdurta riepa neietekmētu rezultātu."
Pirms došanās uz augstieni Spānijā, kur notiks dzinēja kalibrēšana, Team Repsol Mitsubishi Ralliart komanda uzkavēsies Portugālē, lai veiktu tālāku testēšanu. Strauji tuvojoties rallijreidam Dakara 2009, turpināsies testēšanas darbi ar auto, kas piedalījās šīs nedēļas nogales sacīkstēs. Savukārt Francijā (Le Creusot) 15. decembrī oficiāli tiks izmēģināti četri automobiļi, kas šobrīd vēl tiek būvēti speciāli šim rallijam. Piecas dienas vēlāk tos ar lidmašīnu transportēs uz Dienvidameriku.