Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris
Iesūti ziņu!

"Mitsubishi Pajero Evolution" - Dakarai

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

"Mitsubishi Motors Corporation" (MMC) un "Mitsubishi Motors Sport" (MMSP), kopējiem spēkiem ir radījuši jaunu "Mitsubishi Pajero Evolution".

Jaunā modeļa kodētais nosaukums ir MPR13. Jaunajā "Pajero Evolution" modelī būs skaidri saskatāma līdzība ar pārdošanai paredzēto "Mitsubishi Pajero" versiju.

MPR13 ir pilnīgi no jauna radīta virsbūves struktūra. Automašīna tiek gatavota 2007.gada Dakaras rallijam, kura starts ir Lisabonā 5. janvārī. Pirms tam jaunais MPR13 ir veicis nopietnus testus Marokā, turklāt viena no trasēm, kurā tika izmēģināts jaunais "Pajero Evolution", ir iekļauta arī 2007.gada Dakaras rallija maršrutā.

Jaunais "Pajero Evolution" veiks arī izmēģinājumus sacīkšu apstākļos, kā ierasts, piedaloties UAE Desert Challenge, kas ir pēdējais FIA Pasaules kausa posms, kura starts ir novembrī. Šis rallijs kļuvis par ierastu pēdējo treniņu iespēju daudzām rūpnīcas komandām, kuras pretendē uz augstām vietām Dakaras maratonrallijā.

Pirmais "Pajero" modelis tirgū parādījās 1982.gadā, bet Dakaras rallijā "Mitsubishi" sāka piedalīties jau nākamajā sezonā. "Mitsubishi" pieredze un praktiskās zināšanas, kuras gūtas, ilggadēji piedaloties Dakaras rallija sacensībās, tiek izmantotas pārdošanai paredzēto modeļu izstrādē.

Ceturtās paaudzes "Pajero" modelis tika demonstrēts 2006. gada oktobrī Parīzes autoizstādē. Tieši 2007.gada Dakaras rallijs sakritīs ar 25. gadadienu, kad "Mitsubishi Pajero" pirmo reizi piedalījās nogurdinošajās un smagajās Āfrikas sacensībās. Pateicoties aizvietojamam balstrāmim ar pilnīgi no jauna radīto integrālo daudzslāņu rāmja konstrukciju, jaunajai automašīnai būs papildu priekšrocības gan smaguma centra pazemināšanās ziņā, gan virsbūves stingrībā.

"Pajero Evolution" jaunās paaudzes sniegums tiek uzlabots, izmainot smaguma centru automašīnai. Piemēram, ar citādāku degvielas tvertnes un rezerves riteņa izvietojuma palīdzību. Šādas izmaiņas uzlabo jaunā sacīkšu auto manevrētspēju un stabilitāti.

Līdzība starp MPR13 un ceturtās paaudzes "Pajero" tika radīta jau 2002. gadā ar nodomu pastiprināt saikni starp sacensību "Pajero" un pārdošanai paredzēto "Pajero".

Jaunākie testi apstiprina, ka modificētais dzinējs, smaguma pazemināšana, kā arī uzlabotā degvielas padeves sistēma ir padarījuši jauno "Pajero Evolution MPR13" vēl ātrāku un izturīgāku. Marokas testu laikā nav radušās nekādas problēmas ar jauno MPR13.

"Mitsubishi" mērķis ir nosprausts - uzvarēt pasaules slavenākajā rallijā janvārī, septīto reizi pēc kārtas un divpadsmito reizi kopumā.

Komentāri
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu