Arī otrdiena Francijas ziemeļaustrumos bija apmākusies, drēgna. Sajūta, ka kuru katru mirkli var sākties lietus, tādēļ mitrumu aizturošo apģērbu dziļi somās nenobāzām. Nobraukuši 15 kilometrus, to vilkām ārā, ģērbām virsū. Sākotnēji nokrišņi nebija spēcīgi, bet pakāpeniski pieņēmās spēkā.
Ja būtu iespēja izvēlēties, priekšroku dotu lietum, nevis vējam, kas pūš sejā.
Ņemot vērā iepriekšējās dienas pieredzi, nolēmām izvēlēties mazākas nozīmes celiņus, jo pirmdien, braucot pa N4 šoseju, nejutāmies droši. Lai arī tas ir taisnāk, ceļš šaurs, katra trešā automašīna fūre, un velosipēdistiem uz tās nav ko meklēt. Līdz ar to kilometrāža līdz Parīzei nedaudz pieauga, bet ne būtiski.
Braucot pa nomaļiem celiņiem, satiksme nav intensīva.
Visapkārt smaržīgi rapšu lauki, ainavas smukas, tikai laikapstākļi aprīļa beigām neraksturīgi skumīgi. Dienas vidū sāka kapāt krusa kopā ar sniegu un lietu. Sniegs gan nebija uz palikšanu.
Kad vējš mitējās, sākām strādāt nopietnāk, arī reljefs pret sāpošajām kājām kļuva līdzjūtīgāks. Nolēmām, ka Parīzes pievārte jāsasniedz par katru cenu, lai ceļojuma pēdējā dienā varētu vizināties pa vienu no Eiropas lielākajām pilsētām, bēdu nezinādami. Iespējams, šodien apmeklēsim Latvijas vēstniecību Francijā, kas seko līdzi mūsu braucienam. Jānis brauciena laikā ar vēstniecību sazinājies pa elektronisko pastu. Zīmīgi, ka, būdami Prāgā, apciemojām Latvijas vēstniecību Čehijā.
Rakstot šīs rindas, sēžu, kājas izstiepis, siltā istabiņā, Jānis sērfo sociālajos tīklos un laiku pa laikam komentē tajos aktuālo.
Atrodamies punktā, kas ir 30 kilometru attālumā no Eifeļa torņa, kur paredzēts otrā brauciena (pirmais bija 2015. gada pavasarī no Bauskas līdz Prāgai) finišs.