Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Renault izstrādājis rallija Megane RS (5)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Video kadrs

Franču auto būves uzņēmums Renault prezentējis rallija auto Megane RS N4, kas tehniski atbilstot N4 klases noteikumiem, vēsta Lenta.ru.

Auto, kas pirmo reizi publiski tika parādīts pagājušās nedēļas nogalē pēc Francijas autorallija čempionāta pēdējā posma, Divāras rallija, maz atšķiras no standarta RS. "Mēs parasti runājam par to, kāds ir rallija auto ieguldījums, vēlāk izstrādājot sērijveida mašīnas. Megane RS gadījumā viss ir otrādi," norāda Renault Sport Technologies vadītājs Remī Dekoninks.

Starp galvenajām izmaiņām Megane RS N4 uzbūvē var atzīmēt jaunu piekari, Brembo bremzes, modernizētu 2 litru turbo motoru, kurš standarta versijā attīsta 250 ZS, kā arī speciāli šim auto radītu piecu pakāpju pārnesumkārbu. Pilnpiedziņas, ko esam raduši redzēt N4 klasē, šim auto nav - Megane RS N4 aizvien ir tikai priekšējie velkošie riteņi.

Megane RS N4 būs spēcīgākais rallija auto Renault klāstā, kur vēl sastopami tādi auto kā Twingo Sport R1 un R2, kā arī Clio Sport R3.

Megane RS N4 sacensībās varēs piedalīties pēc homologācijas 2011.gada sākumā, un franči ir pārliecināti, ka auto būs spēcīgs konkurents N4 klases jājamzirdziņiem - Mitsubishi Lancer Evo un Subaru Impreza, tiesa gan, tikai uz asfalta seguma.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu