Finansiālu problēmu māktā Pirmās formulas (F-1) komanda «Marussia» neveiksmīgi centusies atjaunot savu darbību, lai varētu piedalīties šajā nedēļas nogalē gaidāmajā sezonas noslēdzošajā posmā Abū Dabī.
Marussia neveiksmīgi mēģinājusi atjaunot darbību pirms pēdējā posma
Novembra sākumā «Marussia» beidza pastāvēt, taču tik un tā centās atrast investoru, kas tai palīdzētu piedalīties sezonas noslēdzošajā posmā.
«Esmu sarūgtināts, ka «Marussia» komandas pēdējo 24 stundu laikā veiktais smagais darbs, lai tiktu uz Abū Dabī, nav bijis sekmīgs,» savā sociālā tīkla «Twitter» kontā ierakstījis vienības pilots Makss Čiltons.
Tiek vēstīts, ka šonedēļ «Marussia» veikusi sarunas ar vairākiem investoriem, taču tās bijušas nesekmīgas. Komanda nepiedalījās arī iepriekšējos divos posmos ASV un Brazīlijā.
Pēc komandas darbības pārtraukšanas kļuva skaidrs, ka darbu zaudēs 200 tās darbinieki.
Jau vēstīts, ka pēc posmu izlaišanas ASV un Brazīlijā sacensību apritē šonedēļ atgriezīsies cita finansiālās problēmās nonākusī F-1 pastarīte «Caterham», kura nepieciešamos līdzekļus lielākoties savāca līdzjutēju ziedojumos, nedaudz piesaistot arī sponsoru līdzekļus.
Tiek vēstīts, ka «Caterham» iegādē ir ieinteresētas vairākas kompānijas, taču laiks līdz darījuma veikšanai ir ļoti ierobežots.
«Marussia» savu dalību F-1 sāka 2010.gadā, kad komandas nosaukums vēl bija «Virgin». Vienība mainīja savu vārdu, kad «Marussia» iegādājās krievu biznesmenis Andrejs Čeglakovs.
Oktobra beigās «Marrusia» pēc «Caterham» vienības kļuva par otro F-1 komandu pāris dienu laikā, pret kuru tika sākta bankrota procedūra.
«Marussia» un «Caterham» F-1 čempionātam pievienojās vien 2010.gadā, bet šajā laikā nav spējušas kļūt finansiāli spēcīgas. Toreiz čempionātam pievienojās arī vienība «Hispania Racing Team» (HRT), kas beidza pastāvēt pēc 2012.gada sezonas.
Šosezon sacensībās Monako «Marussia» ieguva savus pirmos un vienīgos punktus pastāvēšanas vēsturē, kad francūzis Žils Bjanki, kurš pašlaik atlabst pēc smagas galvas traumas, izcīnīja devīto vietu.