Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas ''Dinamo'' mārketinga direktora vietniece Kristīne Jančevska stāsta, ka 12.septembrī līdzjutēji būs patiesi pārsteigti, vēsta portāls sovsport.ru.
Rīgas "Dinamo" gatavo pārsteigumu uz KHL atklāšanas spēli
"12.septembrī (šajā dienā ''''Dinamo'''' Rīgā atklās KLH čempionātu, spēlējot ar Ufas ''''Salavat Julajev'''') līdzjutēji būs patiesi pārsteigti. Ieies veikalā, bet tur vitrīnā piens un jogurti ar ''''Dinamo Rīga'''' nosaukumu un emblēmu, kā arī čipsi, siers, riekstiņi, enerģētiskie dzērieni, dažādi saldumi. Pat ledus D formas trauciņos. Neticat? Tūlīt parādīšu."
Pēc minūtes Jančevska atnes garu melnu taisnstūrainu futlāri ar ''''Dinamo'''' zīmi.
"Tās ir šokolādes konfektes, ļoti garšīgas," viņa iesaka.
"Mēs cenšamies izmantot arvien jaunus veidus, lai nopelnītu," skaidro tehniskais direktors Armands Simsons. "Jo tāda pieeja izdevīga ne tikai mums, bet arī kompānijām, kas ražo šos produktus. Kad hokejs ir gandrīz kā reliģija un cilvēki nevēlas no tā atvadīties pat vasarā, ir grēks palaist garām tādu izdevību."