Seškārtējais pasaules autorallija čempions Sebastjans Loebs un viņa kolēģis Sebastjans Ožjērs, kā arī Citroen Junior komandas braucēji, starp kuriem, iespējams, būs arī Kimi Raikonens, nākamgad saņems jaunu sacīkšu automobili.
Loebam jauns kaujas auto (14)
Pēdējos gadus Citroen rūpnīca pasaules autorallija čempionātā piedalījās ar modeļa C4 sacīkšu versiju C4 WRC, taču tam nu vēl atlicis aizvadīt tikai pēdējos dažus rallijus. Pēc tam komanda sāks izmantot DS3 WRC, ko franči nupat prezentējuši pašmāju auto izstādē Parīzē.
Sacīkšu DS3 ar standarta modeli vieno tikai nosaukums, pārējais jau ir tīrais mārketings
WRC modelim ir cauruļu drošības rāmis, ko veido tērauda caurules, kuru kopējais garums pārsniedz 40 metrus. Auto ir pastāvīgā pilnpiedziņa, sešu pakāpju sekvenciālā pārnesumkārba, ko saskaņā ar jaunajiem FIA noteikumiem vairs nepārslēgs ar lāpstiņām pie stūres, bet parastu kloķi viduskonsolē, kā arī 1,6 litru turbo motors ar 300 zirgspēkiem un gandrīz nav nekādu komforta ierīču.
Bet tas viss ir ar nodomu - lai auto būtu maksimāli viegls un dinamisks. Tas arī ir panākts, jo kopā ar pilotu un stūrmani DS3 WRC sver tikai 1200 kilogramu, kas ir FIA noteiktais minimālais svars.
Citroen DS3 WRC tehniskie dati
Motors | 1.6 litru turbo dzinējs ar degvielas tiešo iesmidzināšanu | |
Tilpums | 1598 ccm | |
Jauda | 300 ZS @ 6000 rpm | |
Griezes moments | 350 Nm @ 3250 rpm | |
Specifiskā jauda | 188 ZS/l | |
Garums | 3948 mm | |
Platums | 1820 mm | |
Riteņu bāze | 2461 mm | |
Šķērsbāze | 1618 mm (priekšā un aizmugurē) | |
Degvielas bāka | 75 litri | |
Svars | 1200 kg ar braucējiem (FIA noteikumi) |