Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

"Prodrive" sagatavota "Subaru Impreza" Latvijā un rallijā "Cēsis 2006" (10)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Šodien "Subaru" dīlera "Partner Motors" salonā Rīgā tika prezentēti rallija ekipāžas Andis Grīnbergs/Ralfs Salmiņš jaunie kaujas rati - "Subaru Impreza WRX STi" labi zināmā britu uzņēmuma "Prodrive" izpildījumā. Latvijā šāds auto ir liels retums.

"Prodrive", kā zināms, nenodarbojas tikai ar Lemānas "Aston Martin DBR9" sagatavošanu vai dalībai pasaules rallija čempionātā paredzēto "Subaru Impreza WRC" būvēšanu - uzņēmums cita starpā piedāvā arī N4 grupas rallija automobiļus.

Konkrētā "Impreza STi" ir sešas nedēļas ilga darba rezultāts "Prodrive" rūpnīcā Lielbritānijā, kas pie mums ieradies tikai pagājušajā svētdienā un tikai vienu reizi ir izbaudījis Latvijas grunts ceļus.

Automobilis pēc būtības ir tāds pats kā salonā sastopamie "Impreza WRX STi", izņemot "dažas" atšķirības: tam nav nekāda komforta aprīkojuma, patīkamā, mīkstā durvju apšuvuma vietā ir oglekļšķiedras plāksnes, skaņas izolācijas nav, aizmugurējā sēdekļa nav, spidometra nav. Toties auto var lepoties ar optimizētu turbīnu un tās boost control, regulējamiem amortizatoriem, drošības karkasu jeb tā sauktajām dugām salonā, alumīnija detaļām virsbūvē, kas palīdz pazemināt auto smaguma centru, spēcīgāku bremžu sistēmu un izplūdes sistēmas troksni, kas spēj ikvienu cilvēku kaut uz brīdi padarīt nedzirdīgu.

Neskaitot jaudu (ap 300 ZS), precīzi automobiļa tehniskie parametri netika minēti, taču "Prodrive" pārstāvis jokojot ieminējās, ka jauda ir atkarīga no pasūtītāja maksātspējas. Taču, ja nopietni, svarīgākais esot visus automobiļa parametrus sabalansēt, un to, vai tas ir izdevies, redzēsim jau šajā nedēļas nogalē rallijā "Cēsis 2006".

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu