Patlaban lielākā daļa golfa tūristu Lietuvā ir no Baltijas valstīm, Baltkrievijas, Krievijas, Polijas, Vācijas un Skandināvijas. Igaunija piesaista visvairāk spēlētāju no Somijas, Zviedrijas, Vācijas un Latvijas. Latvijā lielākā daļa golfa tūristu ir no Krievijas, Baltkrievijas, Vācijas, Igaunijas, Lietuvas, Zviedrijas un Somijas.
Pētījums parāda, ka regulāro spēlētāju skaits pieaug visās trīs Baltijas valstīs, taču Igaunijā pieaugums ir visstraujākais. Tajā skaitā «Zaļo karti», kas piešķir tiesības spēlēt golfu visos golfa laukumos attiecīgajā valstī, pērn Igaunijā ieguva 144 spēlētāji, Latvijā vairāk nekā 60 un Lietuvā vairāk nekā 50 pastāvīgie golfa spēlētāji. Visaktīvākie spēlētāji ir Igaunijas golfa klubos - turpat 95% no golfa kluba biedriem spēlē vismaz divreiz nedēļā, savukārt Lietuvā tikai 53%, bet Latvijā - 38%.
«Intensīvākai golfa attīstībai Latvijā nepieciešams lielāks 18 bedrīšu golfa laukumu skaits. Jāapvieno pašvaldību, potenciālo kluba biedru un investoru spēki, lai izveidotu vēl vismaz piecus līdz sešus laukumus. Būs jauni laukumi, būs arī jauna attīstība,» skaidro Latvijas Golfa federācijas prezidents Vilis Krištopans.
Iemesls, kas visbiežāk minēts par labu izvēlei spēlēt golfu, visās trijās valstīs bija draugu un paziņu ieteikums. Respondenti Lietuvā gan biežāk uzsvēra vēlmi izmēģināt jaunas aktivitātes un mērķi dibināt noderīgus kontaktus, savukārt Latvijā salīdzinoši biežāk minēja golfa pievilcību un dinamisko raksturu.
Pētījums arī parādīja, ka Lietuvas golfa klubiem salīdzinājumā ar Latviju un Igauniju ir izkoptākas korporatīvo pasākumu tradīcijas un tur biežāk tiek veidota sadarbība ar uzņēmumiem, kas nodarbojas ar dažādu pasākumu organizēšanu saviem darbiniekiem vai klientiem.
Tas ir pirmais golfa tirgus pētījums visās trīs valstīs ar mērķi noskaidrot kopējo tirgus situāciju Baltijā un novērtēt tā attīstības potenciālu. Pavisam pētījumā piedalījās 11 golfa klubu pārstāvji Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. KPMG jau ir ilggadējas golfa atbalstīšanas tradīcijas visā pasaulē, regulāri veicot starptautiskus golfa tirgus pētījumus, kā arī sponsorējot golfa sacensības un pasaules klases golfa profesionāļus, piemēram, Filu Maiklsonu un Steisiju Lūisu.