Vairāk alus, vairāk aizbāžņu, vairāk prezervatīvu

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFI

Pasaules hokeja čempionāta laikā tirdzniecības vietās palielinājušies alus tirdzniecības apjomi, bet aptiekās - ausu aizbāžņu realizācija. Tāpat "top" noieta lietas esot uzkodas, taures un pretaizsmakuma zāles.

SIA "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Zane Eniņa informēja, ka viens no vispieprasītākajiem produktiem "Rimi" veikalos hokeja čempionāta laikā ir alus - tā tirdzniecības apjoms palielinājies vairāk nekā divas reizes.

Ļoti pieprasītas ir arī dažādas uzkodas pie alus - čipsi, riekstiņi un līdzīga produkcija.

No fanu atribūtikas vislielākais pieprasījums ir Latvijas karodziņiem un taurītēm. "Rimi" šogad piedāvā ļoti plašu fanu apģērba sortimentu, no kura visvairāk pirkti T-krekliņi ar uzrakstu "Sarauj, Latvija!" un hokeja fanu krekli, pieprasīti bija arī sieviešu un bērnu fanu apģērbi, kurus "Rimi" veikalos tirgo pirmo gadu.

Liela piekrišana ir arī fanu cepurēm ar ragiem, kas ekskluzīvi tirgotas "Rimi" tīklā, informēja "Rimi" pārstāve.

Fanu atribūtikas tirdzniecības apjoms ievērojami audzis tieši tajos veikalos, kas atradās tuvumā hokeja čempionāta norises vietām - hipermārketā "Rimi" Pulkveža Brieža ielā un "Rimi" Valdemāra ielā, kā arī "Rimi" lielveikalā stacijā, skaidroja Eniņa.

Siltais laiks rosina cilvēkus doties izbraukumos pie dabas, tādēļ "Rimi" veikalos būtiski palielinājies arī pieprasījums pēc šašlika, desiņām, dārzeņiem un citiem populāriem piknika produktiem.

Arī "VP Market" preses sekretārs Ivars Andiņš uzsvēra, ka hokeja čempionāta laikā uzņēmuma veikalu tīklā jūtami palielinājusies alus tirdzniecība. Latvijas un Somijas izlašu spēles dienā alus realizācija pat palielinājusies par 25%.

Daudz lielāks pieprasījums hokeja čempionāta laikā ir arī pēc visdažādākajām uzkodām pie alus.

No fanu atribūtikas vislielākais pieprasījums "VP Market" veikalos ir pēc fanu taurēm, kuras komplektētas un darbināmas ar aerosola baloniņiem. Kā norādīja Andiņš, šis produkts ir izteikts līderis un tā tirdzniecības apjoms pārspējis sākotnējās tirdzniecības prognozes, tāpēc dažos veikalos šīs taures vairs nav pieejamas, jo ir izpirktas.

Otrajā vietā pēc pircēju intereses ierindojas parastās fanu taures, trešajā - cepures ar Latvijas simboliku, ceturtajā - šalles, bet piektajā - hokeja krekli.

Savukārt aptieku pārstāvji informēja, ka hokeja fani pasaules čempionāta hokejā laikā visvairāk pērk ausu aizbāžņus, līdzekļus pret aizsmakumu un pret saaukstēšanos, bet vakaros pieaug prezervatīvu apgrozījums.

"Mēness aptieku" tīklā ietilpstošajā Vecpilsētas aptiekā čempionāta laikā visvairāk tiek pirkti ausu aizbāžņi. "Hokeja maču laikā pieprasījums pēc tiem paaugstinās. Tos pērk ne tikai fani, bet arī citi cilvēki, kas Vecrīgā ir pierasts, jo cilvēki vēlas sevi pasargāt no trokšņa," teica Vecpilsētas aptiekas farmaceite Anita Turka.

Viņa norādīja, ka, piemēram, kāda māmiņa ausu aizbāžņus pirka saviem pusaudžu vecuma bērniem, lai pasargātu viņus no trokšņa.

Arī "Ģimenes aptiekās" fani visvairāk pērk ausu aizbāžņus. "Fanu pieplūdumu var izjust centrā esošajās aptiekās," teica "Hansa Pharma" tirdzniecības daļas vadītājs Egils Tēbelis.

Gan "Mēness aptiekās", gan "Ģimenes aptiekās" ir arī liels pieprasījums pēc sūkājamām tabletēm, zālēm un aerosoliem pret aizsmakumu, tāpat pieprasīti ir līdzekļi pret saaukstēšanos un klepus ārstēšanai. "Laukā ir mainīgs laiks, tādēļ fani šīs lietas iegādājas vairāk, tās arī palīdz pret aizsmakumu," stāstīja Turka.

"Mums ir pārsteigums, ka vakaros cilvēki daudz pērk prezervatīvus un potences uzlabošanas līdzekļus," sacīja Tēbelis. Arī Vecpilsētas aptiekā prezervatīvu noiets hokeja čempionāta laikā ir palielinājies, taču pieprasījums ir tikai mazliet lielāks nekā parasti, sacīja Turka.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu