Skip to footer
Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris
Iesūti ziņu!

Moncā uzvar Priols un Farfuss (3)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto

Svētdien, 2. aprīlī, tika atklāta WTCC sezona – norisinājās 1. un 2. brauciens, kurā uzvaru svinēja Endijs Priols un Augusto Farfuss. Sen neredzēti saspringts izvērtās 2. brauciens - satriecošu sniegumu uzrādīja itāliešu salonmašīnu čempionāta dalībnieks Alesandro Balzans.

1. brauciens

Startā lēns ir "Alfa Romeo" braucējs Augusto Farfuss un no 3. vietas atkrīt uz 6., kamēr komandas biedram Salvatorem Tavano starts izdodas lielisks - starta taisnē viņš pakāpjas no 13. vietas uz piekto. Tomēr jau pirmais līkums viņam izrādās liktenīgs – sadursme ar Jorgu Mulleru viņam liedz iespēju turpināt šo braucienu. Arī Augusto Farfuss cieš pirmajā līkumā – tiek sabojāts viņa aizmugurējais bampers. Savukārt Endijs Priols, kā startējis, arī notur 1. pozīciju līdz pat šīs sacensības beigām.

Pēc 2. apļa skaidri iezīmējas līderu kvartets, ko vada divas "BMW 320si" mašīnas (Endijs Priols, Dirks Mulllers), kurām seko divas "Seat Leon"(Ivans Millers, Džeims Tomsons) mašīnas. Endijs Priols sacīkstes gaitā sāk veidot atrāvumu no sava tuvākā sekotāja – Dirka Mullera. 3. apļa vidū trasē parādās dzeltenie karogi un drošības mašīna – liesmo "Seat Sport Italia" komandas pārstāvja Roberta Kočiāgo automobilis. Arī Džens Edmans ir pamanījies ciest sadursmē.

Endijs Priols atkal aizmūk no saviem konkurentiem, kamēr tuvāko sekotāju trio – Dirkam Mulleram, Ivanam Milleram un Džeimsam Tomsonam - strauji tuvojas aizmugurē esošais Augusto Farfuss, kurš pat ar salūzušu bamperu gatavs cīnīties par vietu uz pjedestāla. Tikmēr 3. vietas īpašnieks Ivans Millers nemaz nedomā samierināties ar trešo vietu – 1. līkumā bremzējot nedaudz vēlāk nekā Dirks, viņš pakāpjas līdz 2. vietai. Un nu jau arī 4. vietā esošais "Seat Leon" braucējs Džeims Tomsons domā par iespēju apdzīt priekšā braucošo Dirku Mulleru un Dirkam nākas piekāpties.

Ššāds izskatās labāko astotnieks: 1. Endijs Priols (BMW 320si, 10p.) 2. Ivans Millers (SEAT Leon, 8) 3. Džeims Tomsons (SEAT Leon, 6) 4. Dirks Mullers (BMW 320si, 5) 5. Gabriels Tarkuini (SEAT Leon, 4) 6. Ričards Raidels (SEAT Leon, 3) 7. Alesandro Zanardi (BMW 320si, 2) 8. Augusto Farfuss (Alfa Romeo 156, 1)

2. brauciens

Labākais 1. brauciena astotnieks ieņem starta vietas, kas ir pretējas pirmā brauciena rezultātiem. Tas nozīmē, ka no pole-positon startēs 8. vietas īpašnieks Augusto Farfuss. Šis brauciens izvērtās par vienu no interesantākajiem "FIA WTCC" neilgajā vēsturē.

Lielisks starts izdodas Augusto Farfusam – savu pole-position viņš saglabā, un Alesandro Zanardi ar jaudīgo "BMW 320si" garām viņam netiek. Dirks Mullers jau atkal zaudē pozīciju Džeimsam Tomsonam, kurš nu jau atrodas 5. pozīcijā. Gabriela Tarkīni mašīnas riepa sāk kūpēt, tomēr tas rezultātu būtiski neietekmē. Un tagad jau "Seat Leon" braucējs Ričards Raidels uzbrūk Alesandro Zanardi pozīcijai – kā izrādās, ne tikai centīgi uzbrūk, bet arī gūst panākumus. No "gaisa spilvena" izlīdušais un dusmīgais Alesandro Zanardi ne vien apdzen Ričardu, bet arī nedaudz pabaida Augusto Farfusu, kuram par mata tiesu izdodas izvairīties no sadursmes.

Tikmēr "BMW 320si" braucēji Endijs Priols un Dirks Mullers taisnā trajektorijā nobrauc līdz pat barjerām un viņiem sacensības beigušās. Par laimi, trešais incidentā iesaistītais braucējs Džeims Tomsons, kas šajā līkumā atradās tieši pa vidu abiem iepriekšminētajiem pilotiem, sadursmē necieš.

Turpinājumā seko saldais ēdiens – "Alfa Romeo 156" braucējs Alesandro Balzans ielaužas top6. Tas nebūtu nekas īpašs, ja neņemtu vērā to, ka viņš brauc ar 2004. gadā būvētu mašīnu, ir itāliešu salonmašīnu, nevis WTCC braucējs un startējis no devītās pozīcijas. Ar to viņam vēl par maz – viņš burtiski kūpina riepas, lido visiem garām un aizcīnās līdz pat pjedestālam.

Tikmēr norisinās aktīva cīņa starp Gabrielu Tarkīni un Alesandro Zanardi. Zanardi sāk cīnīties ar līderi Augusto Farfusu, tomēr, cīņā par uzvaru sabojājis savas mašīnas priekšējo piekari, viņš zaudē jebkādas iespējas turpināt cīņu. Tikmēr līdzšinējās sensācijas autoram Alesandro Balzanam problēmas ar pārnesumkārbu un viņš atkrīt uz ceturto pozīciju, kurā arī finišē. Uz otro vietu pēc Zanardi neveiksmes paceļas Ivans Millers.

Pēdējā aplī cīņa starp Ričardu Raidelu un Alanu Meņū par 3. pozīciju. Ričards to negaida un, neveiksmīgi cenšoties bloķēt garāmgājēju, sagriežas. Alans Meņū izcīna "Chevrolet" pirmo pjedestālu WTCC vēsturē. Bet īstais gaviļnieks un 10 papildu punktu īpašnieks šajā braucienā ir brazīlietis Augusto Farfuss. Šādu, elpu aizraujošu braucienu WTCC pasaule sen nebija redzējusi.

Šāds ir labāko astotnieks otrajā braucienā: 1. Augusto Farfuss (Alfa Romeo 156, 10p.) 2. Ivans Millers (SEAT Leon, 8) 3. Alens Meņū (Chevrolet Lacetti, 6) 4. Alesandro Balzans (Alfa Romeo 156, 5) 5. Džordi Džene (SEAT Leon, 4) 6. Gabriels Tarkuini (SEAT Leon, 3) 7. Nikols Larini (Chevrolet Lacetti, 2) 8. Peters Tertings (SEAT Leon, 1)

Pasaules čempionāta salonmašīnām kopvērtējums pilotiem pēc 2. posma

1. Ivans Millers (16 p.) 2. Augusto Farfuss (11) 3. Endijs Priols (10) 4. Gabriels Tarkuini (7) 5. Džeims Tomsons (6) 6. Alens Meņū (6)

Pasaules čempionāta salonmašīnām kopvērtējums auto rūpnīcām, pēc 2. posma

1. Seat (26 p.) 2. Alfa Romeo (22) 3. BMW (18)

Komentāri (3)
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu