Latviju kā tūrisma galamērķi līdzās Porziņģa attēlam reklamēs «Knicks» gadagrāmatā

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AFP/SCANPIX

Latvija kā tūrisma galamērķis tiks popularizēta NBA basketbola komandas Ņujorkas «Knicks» gadagrāmatā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā.

Tūrisma valsts attīstības birojs (TAVA) izsludināja iepirkumu par Latvijas kā tūrisma galamērķa popularizēšanu ASV, publicējot reklāmu ikgadējā sporta izdevumā «The Official Yearbook of New York Knicks 2015-2016» («Ņujorkas «Knicks» oficiālā gadagrāmata 2015-2016»). Minētajā iepirkumā uzvarēja Amerikas kompānija «Professional Sports Publications», kas par reklāmas izvietošanu saņems 13 000 eiro.

Iepirkuma tehniskajā specifikācijā minēts, ka izdevumā aptuveni 21x22 centimetru laukumā tiks reklamēts Latvijas kultūras, vēstures, tradīciju un gastronomijas piedāvājums. Minētā reklāma tiks izvietota līdzās Ņujorkas «Knicks» spēlētāja, latviešu basketbolista Porziņģa attēlam.

Latviešu talants Kristaps Porziņģis kopā ar Karlu Taunsu 3.decembrī tika nosaukti par Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) oktobra un novembra labākajiem debitantiem. Porziņģis atzīts par labāko Austrumu konferences debitantu.

Pašlaik 20 gadus vecais Porziņģis, kurš pārstāv Ņujorkas «Knicks» komandu, šā gada jauno spēlētāju draftā tika izvēlēts ar ceturto numuru. Viņš oktobrī un novembrī vidēji guva 13,7 punktus, kas bija trešais rādītājs starp debitantiem, kā arī bija otrais pēc atlēkušajām bumbām (vidēji 9,3) un bloķētajiem metieniem (1,89).

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu