Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Velobraucējiem savs žurnāls «MTB Rokasgrāmata»

TVNET
Velobraucējiem savs žurnāls «MTB Rokasgrāmata»
Facebook Draugiem Twitter Whatsapp
Comments
Foto: publicitātes

Vienreizējais izdevums «MTB Rokasgrāmata» izdots kā turpinājums iepriekšējā gadā iznākušajam žurnālam «Velo Starts». Šoreiz satura veidotāji ir gājuši dziļāk un koncentrējušies tieši uz MTB riteņbraukšanu. Rezultātā ir tapis apjomīgs ceļvedis treniņiem un dalībai sacensībās.

Tajā ir nopietnu ekspertu veidotas instrukcijas nobraucieniem, efektīvai bremzēšanai, lēcieniem, braukšanai līkumos un uzbērumos, braukšanai kalnup un pa saknēm. Ir pietiekami daudz lappušu atvēlēts pašiem braucamajiem – gan apskats par mūžīgajām tēmām, kas ir piemērotāks rāmja materiāls – Testēti vairāk nekā 20 dažādu ražotāju veiksmīgākie kalnu divriteņu modeļi dažādās cenu kategorijās, kas kalpos kā lielisks gids gadījumam, ja tuvākajā laikā vēlaties mainīt savu braucamo. Netrūks arī padomu pareizai apģērba izvēlei dažādiem laika apstākļiem un nepieciešamo aksesuāru apskats.

Žurnāla «MTB Rokasgrāmata» redaktors ir populārais auto žurnālists Normunds Avotiņš, kurš brīvajā laikā ir kaislīgs MTB sacensību dalībnieks, tāpat šeit ir intervijas ar zināmiem pašmāju entuziastiem, ieteikumi par to, kā sagatavoties tuvākās nedēļas nogales MTB maratonam un kāda nākotne gaida velosportu Latvijā.

«MTB Rokasgrāmatu» izdevusi SIA «Aģentūra Lilita» pēc licences, ko tai izsniegusi Immediate Media Co, kas ir vadošais velobraukšanas žurnālu izdevējs Lielbritānijā. Izdevums ietilpst sērijā «Lilit bibliotēka», kas apliecina tā augsto saturisko kvalitāti.

«MTB rokasgrāmata» ir nopērkama Narvesen, Rimi, Sky un citās preses tirdzniecības vietās, to var arī iegādāties ar piegādi mājās www.abonesana.lv/biblioteka/

Ir arī pieejams iepriekšējā gada izdevums «Velo Starts», kurā īpaša uzmanība veltīta spēka un izturības trenēšanai, pareizam uzturam, stiepšanās vingrinājumiem, treniņiem ar pulsometru un cīņai ar populārākajām traumām.

Tēmas
Redaktors iesaka
Jaunākie raksti
Nepalaid garām!
Uz augšu