Ģirts Ļaudaks, kartinga sporta entuziasts: «Lai nepieļautu tālāku problēmas eskalāciju, esam aicinājuši valsts atbildīgās institūcijas, pašvaldību un trases īpašniekus aktīvi iesaistīties jautājuma risināšanā pēc būtības, uzklausot arī auto sporta organizāciju un sportistu viedokli. Ļoti ceram un ticam, ka, izrādot abpusēju izpratni un iniciatīvu, trokšņu un citus jautājumus ir iespējams atrisināt. Domājam, ka no pozitīvā lietas risinājuma ieguvēji būs ne tikai Latvijas sportisti, bet arī visa Baltijas auto sportistu saime, kā arī Kandavas novads un tās iedzīvotāji.»
Vēstulē sportisti norāda, ka, nesaņemot valsts finansiālu atbalstu, šobrīd Latvijā ir atlikušas tikai trīs kartinga trases, tādējādi būtiski tiek ierobežota auto sporta attīstība atjaunotajā Latvijas valstī. Latvijā pašlaik darbojas un ir droši izmantojamas tikai vēl divas kartinga trases – atjaunotā Madonas trase un jaunuzceltā, 2003. gadā atklātā SK333 trase Ropažu novadā. Iespējams, ka šo trašu skaits pašlaik būtu vēl mazāks, ja rūpes par tām neuzņemtos privāti sporta entuziasti. Arī Kandavas kartodroms tika rekonstruēts, pateicoties privātu investoru iniciatīvai. Diemžēl šajā sezonā trasē tika atcelta virkne nozīmīgu nacionāla un starptautiska mēroga pasākumu, bet jūnijā Kandavas novada dome pieņēma lēmumu trasi slēgt, pamatojot ar atsevišķu iedzīvotāju sūdzībām par troksni.
Autosportisti ir vienisprātis – situāciju ir iespējams risināt, piemēram, nosakot pieņemamu trases darba laiku un nepārsniedzot LR likumdošanā noteiktās trokšņu normas vai, ņemot piemēru no citu Eiropas valstu pieredzes, veikt trases trokšņu monitorēšanu un mērījumus atbilstoši Eiropas Savienības normām visa gada griezumā.