Pārvēršot to skaitļos, jaunajam R18 e-tron quattro vienā aplī ir pieejami 138,7 megadžouli enerģijas. Tas atbilst par 6,16 litriem mazāk uz 100 kilometriem, nekā atļauts patērēt zīmola sīvāko sāncenšu Toyota un Porsche benzīna dzinējiem. Ja labākās komandas nobrauktu 378 apļus, kā tas notika 2012. gada sezonā ar vien pāris drošības periodiem, jaudīgais Audi TDI dzinējs 24 stundu laikā patērētu par 317,52 litriem mazāk degvielas nekā benzīna dzinēji. Tā ir vienkārši saprotama salīdzināma situācija, ar kuru patērētāji saskaras uz ceļa regulāri un kura atspoguļo to, cik efektīvs ir dīzeļdzinējs un cik efektīvs ir benzīna dzinējs.
Lemānā rezultātu veido dažādu vērtējumu kopsumma. Dažādas tehniskās idejas tiek izvērtētas saskaņā ar plašu noteikumu kopumu. Noteikumos par enerģijas sadali, degvielas patēriņu, kā arī intervāliem starp pitstopiem atkarībā no degvielas patēriņa un degvielas tvertnes ietilpības mērķis ir sasniegt «tehnoloģijas līdzvērtīguma» principu.
«Diez vai Audi Lemānā jebkad ir bijis tik grūts uzdevums kā šogad,» uzskata AUDI AG Tehniskās izstrādes nodaļas valdes loceklis Prof. Dr.-Ing. Ulrihs Hakenbergs. «Pašreizējais vērtējums nozīmē, ka ar TDI dzinēja principa efektivitāti vairs nepietiek, lai gūtu panākumus sacensību distancē. Taču mēs pieņemam šo izaicinājumu, lai demonstrētu mūsu tehnisko kompetenci. Ideāls saliedētas komandas sniegums Lemānā būs svarīgāks nekā jebkad agrāk.»
Pagājušā gada uzvarētāji Luī Duvāls (F) un Toms Kristensens (DK), kurš ir Lemānas rekordists ar deviņām uzvarām savā kontā, brauks ar R18 e-tron quattro Nr. 1 kopā ar Lukašu di Grasi (BR). Ar automobili Nr. 2 brauks Marsels Feslers/Andrē Loterers/Benoī Trelujē (CH/D/F), kuri uzvarēja 2011. un 2012. gadā. Pie trešā automobiļa stūres sēdīsies Filipe Albukerke (P), kuram šīs būs pirmās Lemānas sacīkstes. Viņa komandas biedri būs Marko Bonanomi (I) un Olivers Džarviss (GB), kuri jau ir stāvējuši uz 24 stundu sacīkšu goda pjedestāla.