Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

SRT komandai dubultuzvara Talsu rallijā

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: Kalendārs Rallijs Latvijā

Autosporta komanda «Sports Racing Technologies» (SRT) Talsu rallijā izcīnījusi dubultuzvaru priekšpiedziņas LRC3 klasē. Ātrākā ekipāža šajā klasē bija Vasilijs Grjazins/Dmitrijs Lebediks («Peugeot 208 R2»), savukārt 2.vietā ierindojās Ralfs Sirmacis/Artūrs Šimins («Ford Fiesta R2»), informē SRT Preses dienests.

Cīņā par vietu uz goda pjedestāla līdz pat rallija pēdējiem kilometriem iesaistījās ar trešā SRT ekipāža Nikolajs Grjazins/Jaroslavs Fjodorovs («Peugeot 208 R2»), kuri finišēja 4.vietā, tikai 4,62 sekundes zaudējot 3.vietas ieguvējam Emīlam Blūmam/Reinim Vilsonam («Ford Fiesta R2»). Jāatzīmē, ka N.Grjazins sacensību pirmajā ātrumposmā avarēja un zaudēja aptuveni pusminūti, taču rallija turpinājumā bija ļoti ātrs, un spēja pakāpties uz vairākas pozīcijas augstāk.

Raksta foto
Foto: Kalendārs Rallijs Latvijā

Jau no pirmajiem ātrumposmiem SRT komandas vadošajām ekipāžām izvērtās ļoti spraiga cīņa ar igauņu braucēju Karlu Martinu Volveru («Peugeot 208 R2»), un četros ātrumposmos R. Sirmacis un K.M.Volvers pārmaiņus atradās rallija vadībā. Dienas noslēdzošajos ātrumposmos ievērojami ātrāks bija R. Sirmacis, kuram izdevās atrauties 17 sekundes. Tomēr pirmās dienas rezultātus ietekmēja abu ekipāžu saņemtie sodi par kavēšanos laika kontrolē – Sirmacis/Šimins saņēma 10 sekunžu sodu, bet K.M.Volvers saņēma 20 sekunžu sodu.

Pēc pirmās dienas LRC3 klases līderis bija V.Grjazins, no kura tikai 5,16 sekundes atpalika R.Sirmacis. Neraugoties uz pirmajā ātrumposmā piedzīvoto avāriju, ļoti ātrs bija N.Grjazins, kurš pēc pirmās dienas ierindojās augstajā 5.vietā, no līdera atpaliekot 32,42 sekundes. Tūlīt aiz N.Grjazina, zaudējot 0,47 sekundes, atradās K.M.Volvers.

Raksta foto
Foto: Kalendārs Rallijs Latvijā

«Rally Talsi» otrajā dienā K.M.Volvers centās atgūt zaudēto, taču devītajā ātrumposmā avarēja un no cīņas izstājās. Līdz ar to izvērtās spraiga cīņa par sekundēm starp SRT braucējiem, un pirms rallija pēdējā ātrumposma, 25,84 kilometrus garā «Nissan Norde», V.Grjazins savam komandas biedram R. Sirmacim bija priekšā tikai 5,68 sekundes.

Diemžēl, pēdējā ātrumposmā cīņa izpalika, jo R. Sirmacis pārsita riteni un zaudēja aptuveni 26 sekundes, taču pārsvars pār konkurentiem bija iekrāts pietiekami liels, lai saglabātu 2.vietu. Vienlaikus, konkurence «Rally Talsi» bija ļoti liela, un 11 ātrumposmos uzvaras izcīnīja pieci braucēji – V.Grjazins un R.Sirmacis bija ātrākie katrs divos ātrumposmos.

«Ar šo mašīnu ir grūtāk braukt, jo tai ir mazāka jauda, līdz ar to paātrinājums pēc iziešanas no līkumiem ir daudz lēnāks – jābrauc ir precīzāk un nedrīkst pieļaut kļūdas. Taču parādījām, ka arī pie «Fiesta» stūres varam cīnīties ar «Peugeot», līdz ar to plāns ir izpildīts,» stāsta R.Sirmacis.

«Pirmajā dienā grants ātrumposmos startējām diezgan tālu aiz Ralfa [Sirmača], un tas ietekmēja mūsu uzrādītos laikus, jo trase bija slapja un ceļa segums ļoti strauji pasliktinājās. Otrajā dienā jau izdevās kāpināt tempu, un izcīnīt pirmo uzvaru šajā sezonā,» stāsta V.Grjazins.

Šis rallijs SRT komandai bija gatavošanās jūnija sākumā gaidāmajam Eiropas čempionāta posmam Portugālē, tādēļ Talsu rallijā sportisti nestartēja ar tām pašām automašīnām, kas paredzētas startiem Eiropas rallija čempionātā. Tās patlaban tiek gatavotas jūnija sākumā gaidāmajam rallijam Portugālē, un jau nākamās nedēļas sākumā tiks sūtītas uz Azoru salām. R. Sirmacis savukārt startēja ar «Ford Fiesta R2» automašīnu, ar kuru Liepājas rallijā piedalījās pasaules rallijkrosa čempionāta dalībnieks Reinis Nitišs.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu