Gandrīz visa distance līdz Kauņai veda gar Ņevežis upes baseinu, ko varētu pielīdzināt Abavas senlejai, ja tā atrastos Latgalē. Ceļš gar upi ir līkumiem, pauguriem, palejām pārbagāts, taču ar estētisku piesitienu, kādu pavisam noteikti nevar noķert uz lielceļiem, kur jāuzmanās no fūrēm. Smagās mašīnas mūs otrdienā netaranēja teju nemaz.
Maršruta plānā esošajos Ķēdaiņos ieradāmies samērā laicīgi. Tur sameklējām informācijas centru, kur uzzinājām, ka pilsētas labākā ēstuve ir ap stūri. Izsalkums bija manāms abu mūsu sejās. Noticējuši biroja administratorei, devāmies turp, kur salāti, karbonāde ar frī kartupeļiem un 0,5 l kvasu maksāja ap 7,5 eiro. Ļoti pieņemami porcijas izmēram un garšas kvalitātei.
Brauciena pēdējais, vairāk nekā 50 kilometru garais posms līdz Kauņai bija visjautrākais, tai pašā laikā spraigākais. Iebraucot Kauņā, Jānis asfalta remonta dēļ piedzīvoja kritienu. Viņš nedaudz nobrāza labo kāju, un salūza arī otras somas stiprinājums.
Kamēr rakstu šīs rindas (pl. 23.04), Jānis meistaro somai vajadzīgās detaļas, kuras iegādājāmies Senukai būvniecības preču lielveikalā. Viss būs gatavs, lai trešdien bez šīs bēdas varētu šķērsot Lietuvas/Polijas robežu.
Somas skāde nav tik traka, kā izklausās. Pirmo reizi otrdien noder no Rīgas līdzi paņemtā makgaiverene (līmlente).
«Iesildīšanās posms ir galā. Trešdien pārslēdzamies uz nopietnāku darba režīmu, lai neatpaliktu no Rīgā nospraustā grafika,» sacīja Jānis. Trešdien mīsim vismaz 130 kilometru līdz Polijas pilsētai Suvalkiem. Pašreizējās prognozes liecina, ka pirmo reizi ceļojuma laikā nāksies saskarties ar pretvēju.