Līdz šim sadarbība ar KTM nedeva iespēju brāļiem Vinteriem braukt motocikliem, kas tehniski būtu līdzvērtīgi Dakāras līderu, piemēram, Marka Komas vai Sirila Deprē motocikliem.
Tāpēc tika meklētas jaunas sadarbības iespējas ar rallija motociklu ražotājiem un iespēja iegūt konkurētspējīgu tehniku. Vairakkārt tiekoties ar Arilia Racing vadību, tika panākta vienošanās par savstarpēji izdevīgu sadarbību.
Arilia Racing jaunā rallija motocikla RXV 4,5 Tuareg Rally prototips ir izgatavots, taču pilnveide tiek turpināta un līdz rudenim ir paredzēti vairāki izmēģinājuma testa braucieni, kuros Jānis un Einārs Vinteri varēs izmēģināt motociklu apstākļos, kas būs maksimāli pietuvināti Dakāras rallijam. Jaunajam motocikla modelim ir būtiski samazināts svars, tam ir 450 cc divcilindru dzinējs, kā arī motocikls būs aprīkots ar WP 52 mm priekšējiem amortizatoriem, tieši tādiem pašiem kā KTM rūpnīcas komandas braucējiem.
Sadarbība ar Aprilia Racing tiek plānota nākamo trīs gadu periodam. Papildus tiek turpinātas sarunas par vienotas rūpnīcas komandas izveidi kopā ar AR līderi Fransisko Kontardo Lopesu (Chaleco). Līdz šim labākie Chaleco rezultāti ir 4.vieta 2011.gadā Dakāras rallijā (uzvara vienā posmā) un 3.vieta 2010.gadā (uzvaras trijos posmos). Jāņa Vintera labākais rezultāts ir 6.vieta 2007.gada Dakāras rallijā (uzvaras divos posmos).