Golfa pasaules ranga līderis Rorijs Makilrojs ar sporta apģērbu un aprīkojuma ražotāju «Nike» noslēdza vienu no sporta vēsturē iespaidīgākajiem reklāmas līgumiem, par ko puses pirmdien informēja pirms turnīra Apvienotajos Arābu Emirātos.
Golferis Makilrojs ar «Nike» noslēdz vienu no sportā brangākajiem līgumiem
Vienošanās nosacījumus oficiāli neatklāja, taču uzskata, ka Makilrojs 10 gados saņems 250 miljonu dolāru (132 miljonus latu).
Līgums paredz Makilrojam spēlēt ar «Nike» nūjām, valkāt apģērbu ar kompānijas logo, kā arī veicināt uzņēmuma publicitāti. Viņš noliedza, ka pāreja no «Titleist» uz «Nike» nūjām notikusi naudas dēļ.
«Es nespēlēju golfu naudas dēļ, jo tas manā dzīvē jau labu laiku kā ir pagātnē. Es spēlēju, lai uzvarētu «Major» turnīros, nevis naudas dēļ,» paskaidroja 23 gadus vecais ziemeļīrs.
«Nike» tādējādi ir reklāmas līgumi ar diviem pasaules golfā populārākajiem spēlētājiem – Makilroju un amerikāni Taigeru Vudsu, kuri abi šonedēļ spēlēs turnīrā Abudabī.
Ne visi Makilroja līdzšinējie sadarbības partneri viņa jauno sadarbību ar «Nike» uzskata par atbilstošu. Saulesbriļļu ražotājs «Oakley» vērsās tiesā, lai saglabātu līdzšinējo līgumu ar Makilroju, norādot, ka tai ir priekšrocības uz jaunu līgumu ar tādiem pašiem uzlabotiem nosacījumiem, kādus golferim piedāvā jaunais sadarbības partneris.
Pašlaik Makilroja rēķinā ir uzvaras divos «Major» turnīros – «US Open» 2011.gadā un pērn Profesionālo golferu asociācijas (PGA) čempionātā. Ik gadu notiek četri «Major» turnīri, arī «US Masters» un «British Open».