Pasaules autorallija čempionāts jeb WRC un arī rallijs kopumā ir autosporta veids, kuram nepieciešami ļoti īpaši auto.
Hyundai atklāj i20 WRC (8)
Patlaban WRC startē Ford Fiesta, Citroen DS3 un MINI Countryman rallija auto, no nākamā gada tiem piebiedrosies VW Polo R, bet perspektīvā WRC mašīnu pulku atkal papildinās Hyundai zīmola auto.
Hyundai no WRC aizgāja 2003. gadā, taču vēlme atgriezties pasaules autorallija čempionātā Dienvidkorejas ražotājam visus šos gadus nav zudusi un ilgtermiņa mērķu vidū esot rūpnīcas komandas izveide ar bāzi Eiropā un pašiem sava rallija auto izstrāde. Hyundai gadījumā tas būs spēkrats uz mazās klases modeļa i20 bāzes, kura prototipa pasaules pirmizrāde patlaban notiek Parīzes motoršovā.
Hyundai Motor Europe marketinga direktors Marks Hols nepieciešamību atgriezties WRC apritē un sūtīt sportistus smagākajos ceļa apstākļos pamato ar WRC slavu, tā dinamiku, skatāmību jeb vērtībām, kas palīdzēšot izcelt Hyundai zīmola īpašības.
«WRC arīdzan ir tehnoloģiski daudzveidīgākais izaicinājums autoražotājam. Dalība šajā sporta seriālā mums palīdzēs demonstrēt Hyundai inženiertehniskās priekšrocības, kā arī dos labumu sērijveida modeļiem nākotnē.»
Hyundai rallijā iesaistījās ar F2 klases auto 1998.gadā, bet 2000.gadā rūpnīca uz starta stājās jau augstākajā pasaules autorallija čempionāta līmenī ar pašu izstrādātu trīs durvju Accent WRC.