«Carlsberg futbola līdzjutēju vidū ir viens no pazīstamākajiem zīmoliem visā pasaulē, atbalstot gan dažādus starptautiskus turnīrus, gan dažādus leģendārus futbola klubus. Taču futbols nav tikai spēle. Tie ir arī fani, kuri mīl šo sporta veidu un padara futbolu daudz krāšņāku un atraktīvāku. Tādēļ arī Carlsberg ir nolēmis uz šo Eiropas futbola čempionātu iepriecināt futbola fanus visā pasaulē – arī Latvijā, piedāvājot tiem apmeklēt čempionāta spēles, kā arī dāvājot vienreizējo iespēju pasniegt balvu spēles labākajam spēlētājam. Domāju, tas būs neaizmirstams mirklis,» saka a/s Aldaris izpilddirektors Tomass Kure Jakobsens.
Carlsberg ir bijis kopā ar starptautisko futbola sabiedrību jau vairāk nekā trīsdesmit gadu, dažādos līmeņos atbalstot šo sporta veidu daudzviet visā pasaulē. Šodien futbola platforma ir svarīga un neatņemama Carlsberg mārketinga stratēģijas sastāvdaļa. Lielisks piemērs tam ir Carlsberg speciāli izveidotais alus pudeles un skārdenes dizains par godu 2012. gada Eiropas futbola čempionātam, kas būs pieejams arī Latvijā, kā arī sadarbības līguma parakstīšana ar leģendāro Dānijas valstsvienības un Mančestras United vārtsargu Peteru Šmaihelu, kas kļuvis par Carlsberg vispasaules vēstnieku UEFA EURO 2012 kampaņas ietvaros.
Savukārt Aldaris ir aktīvs sporta atbalstītājs Latvijā, sniedzot atbalstu gan Latvijas hokejam, gan arī palīdzot veicināt basketbola izaugsmi, atbalsta futbolu, kā arī citus mazāk populārus sporta veidus.