Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

Keišs un Kaimiņš gatavojas Nordea Rīgas maratonam

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Šogad Nordea Rīgas maratonam gatavoties aicinās aktieri Andris Keišs (Jaunais Rīgas teātris) un Artuss Kaimiņš (Latvijas Nacionālais teātris). Abi aktieri par maratona pašreklāmas varoņiem kļuvuši, lai vēl vairāk mudinātu pievērsties sportam un aicinātu pienācīgi sagatavoties gada lielākajam veselīga dzīvesveida notikumam Latvijā.

Ar fiziskajām aktivitātēm, tostarp skriešanu, abi aktieri nodarbojas regulāri, tomēr Nordea Rīgas maratonā piedalīsies pirmo reizi, 20.maijā startējot 10 km distancē. Lai gan līdz skrējienam atlikušas vēl vairāk kā 7 nedēļas, aktieri jau sākuši aktīvu gatavošanos, cenšoties vidējas distances skriet vismaz divas reizes nedēļā. Plānots, ka abus aktierus, gatavojoties maratonam, varēs sastapt arī kādā no kopīgajiem treniņiem, kas ik svētdienu notiek Mežaparkā.

«Gatavošanās skrējienam ir daļa no «zaļās domāšanas» par sevi. Jo vairāk būšu ieguldījis darbu un domas gatavošanās procesā, jo mans ķermenis būs man pateicīgāks, skrienot kopā ar visiem 20.maijā,» ir pārliecināts Artuss Kaimiņš.

«Skriešana man ir kā ikdienas attīrīšanās rituāls. Rīta skrējiena laikā, piemēram, es parasti sakārtojos visai dienai. Aktiera darbs ir emocionāls, un tieši skriešana man vienmēr palīdzējusi savaldīt uz skatuves gūtās emocijas, tās pārveidojot jaunā pozitīvā enerģijā,» piebilst Andris Keišs. Keišs aicina ikvienu būt paškritiskiem un nepārvērtēt savus spēkus. «Pat ja jums ir sajūta, ka pusmaratons vai 10 km tāds nieks vien ir, padomājiet vēlreiz un sāciet gatavoties. Tas aiztaupīs vilšanos un sagadās milzīgu skriešanas prieku,» ir pārliecināts Andris Keišs.

Nordea Rīgas maratona pašreklāmas materiālos izcelti gatavošanās mazāk nopietnie aspekti. Tas darīts ar nolūku, lai, par spīti sagatavošanās darbam, dalībnieki neaizmirstu skriešanas prieku un izbaudītu ikvienu savu treniņskrējienu.

Kampaņas ideja

Kā katru gadu, Nordea Rīgas maratona organizatori pašreklāmas kampaņā aicinās ikvienu pasākuma dalībnieku pienācīgi sagatavoties pasākumam. Gatavošanās intensitāte atkarīga no katra dalībnieka izvēlētās distances. Ja, piemēram, 5 km skrējējiem pietiek ar vispārēju fizisku sagatavotību un noskaņošanos skriešanas svētkiem, tad 21 km pusmaratona un 42 km maratona dalībniekiem nepieciešami nopietni skriešanas treniņi, kurus bija nepieciešams sākt jau martā. Aprīlī ir īstais brīdis sākt gatavoties 10 km un 5 km distancēm, ko arī aktīvi aicinās darīt Keišs un Kaimiņš.

Pašreklāmas kampaņas materiāli sagatavoti sadarbībā ar studiju TANKA, fotogrāfu Nilu Vilni un citiem radošajiem. TV klips ar aktieru dalību TV ēteros un internetā parādīsies 9.aprīlī, bet citi pašreklāmas materiāli redzami jau šobrīd.

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu