Esam tauta, kas dzīvo Ziemeļeiropas teritorijā, kas mazāka par Viktorijas ezeru, taču nespējam panākt vienprātību pat elementāros jautājumos. Paldies Dievam, ka reizrēķinu nav izdomājuši latvieši un arī alfabēts mums nācis pūrā. Citādi vienotas atbildes nebūtu.
Subaru rally team paziņojums: Latvijas ralliju Latvijā! (5)
Jēdziena divi latvieši - trīs partijas patieso jēgu atcerējos privātas sarunas laikā. Apjautu, ka Latvijas Automobiļu federācijas Rallija komisija ir gatava pieļaut mūsu vietējā rallija čempionāta posma norisi Somijā. Ikvienam ir skaidrs, ka šobrīd, atskaitot dažas rallija profesionāļu ekipāžas, kas par to saņem algu, ekonomisko apsvērumu dēļ savu dalību Somijā gatavi apliecināt uz vienas rokas pirkstiem skaitāmi sportisti. Cik daudziem gan ir pa spēkam dārgas viesnīcas, papildu izmaksas ceļam līdz Somijai, prāmja cena, kā arī 750 km līdz trasei? Vai kāds ir rēķinājies arī ar specifiskajiem noteikumiem, tādiem kā, piemēram, vajadzība pēc viena ražotāja Pirelli riepām? Kā zināms, ne visas klases, kas piedalās Latvijas rallijā, var startēt arī Somijā. Ne velti Subaru komandas pārstāvji LAF prezidentam Daināram Dambergam piedāvāja Somijas rallija posmu pievienot Madonas rallija dalībnieku pulkam.
Interesanti, vai kāds ir skaļi pateicis, ka izmaksu starpība starp dalību Latvijas rallija čempionāta posmā un piedalīšanos rallija posmā, kas sarīkots Somijā, vienai ekipāžai ir 3000 līdz pat 5000 latu? Varbūt kādam tomēr vajadzētu rēķināties ar seno patiesību, ka labāk būt pirmajam puisim ciemā nekā simtajam lielpilsētā? Nu, piekrītiet taču, ka ikvienam Latvijas uzņēmējam, kas atbalsta autosportu, ir svarīgi, lai viņa pārstāvētā uzņēmuma vai ražotā produkta reklāmas uzlīmi uz auto prastu saboksterēt un apjēgt arī trases malā stāvošie! Nu, nav jau mums tādu starptautisku zīmolu kā somiem Nokia. Kurš šobrīd veselu nedēļu var veltīt sacensībām?
Subaru rally team komanda novēl visiem sportistiem, kas startē Somijā, noturēties uz ceļa un veiksmīgi atgriezties mājās!