Starptautiskā Olimpiskā komiteja (SOK) un ātrās ēdināšanas uzņēmums «McDonalds» ir tuvu jauna sponsorēšanas līguma parakstīšanai, paziņojis SOK mārketinga komisijas vadītājs Gerhards Heibergs.
SOK un «McDonalds» ir tuvu jauna sponsorēšanas līguma parakstīšanai
Uz astoņiem gadiem plānoto jauno vienošanos, iespējams, noslēgs jau janvārī, kad Olimpiskās komitejas pārstāvji Jaunatnes ziemas olimpiskajās spēlēs Insbrukā tiksies ar ātrās ēdināšanas uzņēmuma pārstāvjiem, norādīja SOK pārstāvis.
Līdzšinējais SOK un «McDonalds» līgums beigsies pēc Londonas olimpiskajām spēlēm vasarā. Jaunā vienošanās paredzēs sadarbību uz nākamajām četrām olimpiskajām spēlēm (divām ziemas, divām vasaras).
«McDonalds» ir viens no 11 lielākajiem SOK sponsoriem, kas četru gadu laikā organizācijai ziedo aptuveni 100 miljonus ASV dolāru. Kompānija SOK oficiālā sponsora statusā ir kopš 1976.gada.
SOK sponsoriem pagājušajā gadā pievienojās «Dow Chemical Co» un «Procter & Gamble». Citiem sponsoriem – «Atos Origin», «Panasonic» un «Samsung» – ir līgumi līdz 2016.gada olimpiskajām spēlēm Riodežaneiro, savukārt «Coca-Cola», «Visa», «Omega», «Dow», GE un «Procter & Gamble» ir līgumi līdz 2020.gadam.