Jaunā žurnāla "Triecienspēks" mērķis būs popularizēt snovborda un citu "dēļu sporta veidu" atpazīstamību Latvijā, šodien žurnālistus informēja žurnāla mārketinga direktors Jānis Zāle.
"Triecienspēks" - Latvijas ekstrēmajam sporta zaram
Pēc viņa teiktā, cilvēku, kas nodarbojas ar snovbordu un citiem "dēļu sporta veidiem", kļūst aizvien vairāk, tomēr Latvijā līdz šim nav bijis neviens medijs, kurš tieši vēstītu par visām aktualitātēm un jaunākajām tendencēm.
Latvijā pašlaik varētu būt apmēram 20 000 snovbordistu un tikpat skeitbordistu, norādīja Zāle.
Žurnālu izdos paši snovbordisti, un visi attiecīgo sporta veidu cienītāji varēs lasīt par norisēm un aktualitātēm Latvijā un ārzemēs.
Žurnāla pirmais izdevums būs bez maksas, un tas būs visos lielākajos skeitborda un snovborda veikalos, kā arī kalnu kūrortos, kuri domā par snovbordu un veido speciālos snovborda parkus un tramplīnus.
Nākamo izdevuma numuru cena nepārsniegs latu, pauda Zāle un informēja, ka arī pēc cenas žurnāls būs ļoti "draudzīgs" jauniešiem un visiem, kurus interesē šie sporta veidi. Jau tagad notiekot sarunas ar "Preses apvienības" un "Narvesen" tīkliem par nākamo numuru izplatīšanu.
"Triecienspēks" tiks izdots četras reizes gadā. Vasaras sezonā izdevumā būs klāstīts par skeitbordu un ūdens "dēļu sporta veidiem", bet ziemā - par snovbordu, informēja Zāle. Žurnāls tiks izdots ar Eiropas Savienības atbalstu.
Pirmajā izdevumā, kas veltīts tikai snovbordam, būs apkopota informācija par svarīgākajām norisēm snovbordā šajā un 2005.gadā, atspoguļots snovborda fotogrāfu veikums, žurnālā būs intervijas ar labākajiem Latvijas braucējiem un "snovbordistu radītie mākslas darbi" - gan vizuālie, gan arī rakstveidā tapušie darbi.