Šodienas redaktors:
Gatis Kreceris

"Subaru Impreza WRC2000" - labākais rallija auto (26)

Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Raksta foto
Foto: SWRT.com

Britu izdevuma "Autosport" aptaujā noskaidrots visu laiku labākais rallija automobilis – tas ir 2000. gada sezonas "Subaru Impreza WRC".

Lai izvēlētos visu laiku labāko rallija automobili, "Autosport" ņēmis vērā ne tikai uzvaru skaitu rallija čempionāta posmos, bet arī dizainu, inženiertehnoloģiskos jaunievedumus un pat tādu subjektīvu faktoru kā sajūtas, kas rodas, domājot par gadu gaitā ikonas statusu iemantojušajām dzelteni zilajām "Impreza WRC".

"Impreza WRC 2000" iznākšanai uz pasaules rallija lielās skatuves nebija lemts būt vieglai, jo "Subaru" pilotiem Juham Kankunenam un Ričardam Bērnsam bija izdevusies teicama iepriekšējā sezona ar "Impreza WRC99" automobili – Kankunens bija ātrākais 1999. gada Argentīnas un Somijas rallijos, bet Bērnss uzvaras izcīnīja Austrālijas, Akropoles un Lielbritānijas rallijos, kas viņam ļāva ieņemt otro vietu tā gada čempionāta kopvērtējumā.

2000. gada Portugāles rallija finišs. Foto: SWRT.com
Sākoties 2000. gada sezonai, "WRC2000" izstrāde vēl nebija pabeigta, tādēļ pirmajos rallijos "Subaru" braucēji startēja ar iepriekšējās sezonas rallija automobiļiem, turklāt "Subaru" krāsas aizstāvot godam – pēdējā čempionāta posmā pirms "Impreza WRC2000" debijas, Safari rallijā, uzvaru izcīnīja Bērnss. Arī "Subaru Impreza WRC2000" debijas rallijs Bērnsam ar stūrmani Robertu Reidu izdevās teicams – 12 uzvaras 23 ātrumposmos un uzvara Portugāles rallija kopvērtējumā. Bērnss 2000. gadā uzvaras izcīnīja arī Argentīnas un Lielbritānijas rallijā, taču par čempionu viņam bija lemts kļūt tikai nākamajā gadā. "Subaru" savukārt pie kārotā Konstruktoru kausa nav tikuši jau kopš 1997. gada.

Tēmas

Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu