Lai gan četru durvju auto izmantošana autosportā nav nekas neierasts, Aston Martin izvēli maijā plānotajās 24 stundu sacensībās Nirburgringā startēt ar modeli Rapide citādi kā par savdabīgu nosaukt ir grūti.
Nordšleifē ar šiku (2)
Ja līdz šim Aston Martin sacensībās piedalījās ar DB9, V8 Vantage, V12 Vantage un citiem divu durvju sporta auto, tad 15. un 16. maijā plānotās 24 stundu izturības sacīkstes Nirburgringas Nordšleifē Vācijā pāršķirs jaunu lappusi tradīcijām bagātā britu uzņēmuma autosporta vēsturē - uz starta briti izies ar eleganto četru durvju modeli Rapide, kam patiesībā labāk piestāvētu kreisēšana Mocarta pavadījumā.
Un tomēr, kā norāda Aston Martin, uz starta izies gandrīz standarta Rapide, kam veiktas tikai obligātās izmaiņas, tostarp drošības aprīkojuma uzstādīšana, un no salona izņemts liekais aprīkojums un apdare, lai samazinātu svaru. Tāpat automobilim būs sliki standarta riepu vietā.
Aston Martin vadītājs Ulrihs Bezs norāda, ka Nirburgringas 24 stundu sacensības, kurā piedalās daudz dažādu auto, sākot ar Mini Cooper un beidzot ar Corvette, Dodge Viper un īpaši pārbūvētiem BMW M3, ir noslēdzošais izturības tests auto izstrādes procesā, turklāt tas tiek veikts lielas auditorijas acu priekšā.
"Rapide ir četras sēdvietas, taču pašos pamatos tas tāpat ir sporta auto un mēs to testēsim tāpat kā savus visus pārējos sporta auto," atzīmē Bezs.
Šā gada ADAC 24 stundu sacensībās, kas notiks jau 38. reizi, startēs arī Aston Martin V12 Vantage, kas uzvarēja arī pērn savā debijas sacīkstē.