DTM salonautomobiļu sacensībām Mercedes-Benz struktūrvienībā AMG gatavo īpašus C klases automobiļus, savukārt GT3 sērijas sacensībām nupat uzbūvēts SLS AMG.
AMG prezentē SLS AMG sacīkšu versiju (10)
AMG, kam ir vairāk nekā 40 gadu (uzņēmums dibināts 1967. gadā) pieredze autosportā, nupat Meksikā prezentējis GT3 tehniskajiem noteikumiem atbilstošu SLS AMG, ko šā gada rudenī plānots sākt pārdot privātām autosacīkšu komandām un braucējiem. Kompānija sola, ka automobiļa homologācjia tiks pabeigta savlaicīgi, lai uz starta SLS AMG GT3 varētu stāties jau 2011. gada sacīkšu sezonā.
SLS AMG GT3 ir tas pats 6,2 litru V8 atmosfēriskais dzinējs, ko uzstāda sērijveida spārnotajam modelim. Standartā tas attīsta 571 zirgspēku, taču, kāds būs jaudas rādītājs sacīkšu modelī, Starptautiskā automobiļu federācija FIA pagaidām nav noteikusi. Runā, ka maksimālā jauda būs apaļi 600 zirgspēki.
Atšķirības no sērijveida modeļa būs ne tikai jaudas rādītājos, bet arī auto izskatā, ko lielā mērā noteiks aerodinamikas prasības. Kā redzams attēlos, SLS AMG GT3 ir liela izmēra antispārns aizmugurē, prāvs spoilers zem priekšējā bampera un arīdzan aerodinamiskais difuzors aizmugurē. Tāpat automobilim ir virkne jaunu ventilācijas atveru motora pārsegā, sliekšņos un priekšējos spārnos, kā arī bamperā dzinēja un bremžu dzesēšanai.
Mercedes-Benz atzīmē, ka ar SLS AMG GT3 tiks sākta jauna nodaļa stāstā par Štutgartē bāzētās kompānijas panākumiem autosportā; vienu nodaļu jau uzrakstījis SLS AMG ideoloģiskais priekštecis, leģendārais 300 SL, kurš 1952. gadā uzvarēja Carrera Panamericana sacensībās Ziemeļamerikā.