Līdz šim DTM automobiļi brauca ar masīviem 4 litru V8 atmosfēriskajiem dzinējiem, bet jau 2019.gadā tiks izmantoti 2 litru četru cilindru turbomotori.
Vācijas salonautomobiļu čempionātā DTM sākas turbo ēra
Sākotnēji šāda kombinācija - prāviem antispārniem un neskaitāmiem iegriezumiem virsbūvē izdekorētie spēkrati un 2 litru motori - varbūt izklausīsies dīvaini, taču jāatceras, ka pat karaliskajā autosportā bolīdus uz priekšu dzen vien 1,6 litru turbomotori. Piedevām no jaunajiem 2 litru agregātiem sagaidāma par aptuveni 100 zirgspēkiem lielāka jauda (600 ZS pretēji pašreizējiem vairāk nekā 500 ZS), un vienlaikus arī augstāka efektivitāte.
\
Audi komandas pilotu Niko Millera, Maika Rokenfellera un Renē Rasta izteikumi pēc pirmajiem apļiem jaunajos DTM automobiļos vieš cerības, ka čempionāts no pārmaiņām tikai iegūs.
"Jaunajam DTM auto piemīt kārtīgi muskuļi un inerce. Turbo dzinējam ir kārtīga vilkme. Mēs redzēsim tādus ātrumus, kādi DTM līdz šim nav bijuši. Arī skaņa ir brīnišķīga. Es pilnīgi noteikti nevēlētos mainīt turbo motoru pret veco V8 atmosfērisko dzinēju," - tā Millers, piebilstot, ka vienlaicīgi vairāk tiks prasīts arī no pilotiem.
DTM čempioni Rokenfellers un Rasts ir līdzīgās domās. "Kā sacīkšu braucējs tu vienmēr vēlies vairāk jaudas. Jaunais auto pēc sajūtām ir kā kartings, tas patiesi ir aizraujošs," sacījis Rasts. "Es mīlu šo turbo motoru un esmu pārliecināts, ka fanu jūtas būs tādas pašas," piebilst Rokenfellers.